اخبار فناوری

قاب سری Galaxy S23 اندازه لنز دوربین را در مقایسه با نسل قبلی بزرگتر نشان می دهد

سلسله گلکسی اس 23 چهارشنبه سامسونگ 1 فوریه / 12 فوریه به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. با توجه به افشای اطلاعات قبلی، به نظر می رسد سامسونگ نسل بعدی دستگاه های پرچمدار خود را با لوازم جانبی زیادی ارائه خواهد کرد. اخیراً افشاگر اسنوپی تک او تصاویری از قاب چرمی سری گلکسی اس 23 را به اشتراک گذاشت که نشان دهنده ابعاد بزرگتر لنزهای دوربین نسبت به سری گلکسی اس 22 است.

قاب سری Galaxy S23

قاب چرمی اولترا سامسونگ گلکسی اس 23 با قاب چرمی اولترا گلکسی اس 22 یکسان است به جز رنگ جدید که در حال حاضر با قیمت حدود 37 دلار در آمازون موجود است. در حالی که قاب گوشی پرچمدار سال گذشته تنها در رنگ های مشکی، خاکستری روشن و قرمز تیره موجود بود، قاب جدید در رنگ قهوه ای روشن نیز عرضه خواهد شد. بر اساس گزارش ها، این رنگ برای گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس نیز موجود خواهد بود.

قاب سری Galaxy S23

قاب سری Galaxy S23

طبق اطلاعات فاش شده، قاب های چرمی این سه دستگاه در رنگ های جدید «شتری» و همچنین سبز و مشکی عرضه خواهند شد. تصویر قاب Galaxy S23+ نیز ممکن است رنگ سبز تیره این دستگاه را نشان دهد. فریم‌های کوچک‌ترین مدل سری گلکسی S23 دارای برآمدگی ماژول دوربین نیستند. بنابراین شایعه استفاده از لنزهای جداگانه مشابه مدل اولترا در نسخه استاندارد و پلاس صحت دارد.

سری گلکسی اس 23 سامسونگ کمتر از یک ماه دیگر با مشخصاتی مانند تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0، دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی در مدل اولترا و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی بهبود یافته در هر سه مدل عرضه خواهد شد. ارائه می شوند. همچنین مدل های استاندارد و بالاتر 200 میلی آمپر ساعت افزایش ظرفیت باتری خواهند داشت اما سرعت شارژ آن ها نسبت به نسل فعلی تغییری نخواهد کرد.

نظر شما در مورد قاب چرمی گوشی های هوشمند سری گلکسی اس 23 سامسونگ چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا