اخبار فناوری

تعطیلات خود را در وارنا بگذرانید!

بلغارستان در سال های اخیر پذیرای گردشگران زیادی بوده و در صنعت گردشگری محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در بین گردشگران، هموطنان ایرانی نیز برای گذراندن تعطیلات تابستانی خود به سواحل وارنا می آیند. اگر قصد سفر به این کشور زیبای بلغارستان را دارید، می توانید برای آشنایی بیشتر با جاذبه های گردشگری وارنا بلغارستان، باید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

وارنا؛ شهر ساحلی بلغارستان

پس از پلوودیو و صوفیه، وارنا بزرگترین شهر توریستی بلغارستان است. بلغارستان همیشه یکی از مقاصد محبوب برای گردشگران از سراسر جهان بوده است. شهر ساحلی وارنا همتار در ازمیر ترکیه که به عنوان پایتخت تابستانی بلغارستان شناخته می شود، بیشتر گردشگری این کشور را در فصل تابستان انجام می دهد تا مسافران تعطیلات تابستانی خود را سپری کنند. تور ازمیر مانند تور وارنا طرفداران زیادی دارد.

سواحل زیبای توریستی وارنا در کنار دریای سیاه واقع شده اند و سفر به این کشور اروپایی چندان گران نیست و می توان با یک تور وارنا با هزینه کمتر از این کشور دیدن کنید. پایتخت بلغارستان، صوفیه، 470 کیلومتر با این شهر ساحلی فاصله دارد.

کشور بلغارستان در جنوب شرقی اروپا و در مجاورت ترکیه قرار دارد که از شرق به دریای سیاه راه دارد. صوفیه پایتخت بلغارستان است و شهر وارنا یکی از سه شهر بزرگ این کشور محسوب می شود که همه ساله به ویژه در فصل تابستان گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

از آفتاب طلایی وارنا در تابستان لذت ببرید

اگر قصد سفر به وارنا را دارید بهترین زمان برای سفر به این شهر ساحلی مرداد و سپتامبر و البته شلوغ ترین زمان سفر به این کشور است.برای لذت بردن از آفتاب طلایی سواحل وارنا باید حتما آب و هوا قبل از برنامه ریزی سفر خود وارنا را در نظر بگیرید وارنا پاییز طولانی و نسبتا سرد و مرطوبی دارد.

وارنا؛ شهر گنجینه های طلایی باستانی

وارنا یک شهر توریستی با تاریخ غنی است. هزاران اثر تاریخی به دست آمده از این شهر باستانی نشان می دهد که قدمت تمدن این شهر تقریبا به 600 سال قبل از میلاد می رسد. وارنا به عنوان یکی از مهم ترین مکان های باستان شناسی شناخته می شود که حتی قدیمی ترین گنجینه های طلا در جهان در آن کشف شده است. در سال 1972، کاوشگران قدیمی ترین گنج طلای جهان را با قدمت 7000 سال در شهر وارنا کشف کردند. باستان شناسان این غنی از تاریخ و تمدن را در گذشته های دور کشف کردند، این مکان محل زندگی مردمان ماقبل تاریخ بود که نشان از سنت و فرهنگ غنی مردم آن دارد.

وارنا جاذبه های گردشگری فراوانی دارد سواحل زیبای وارنا همیشه مقصد گردشگران بسیاری است که ساحل “گلدن سندز” یکی از محبوب ترین و معروف ترین آنهاست که به “مروارید دریای سیاه بلغارستان” نیز معروف است. می توانید از امکانات رفاهی و تفریحی در ساحل استفاده کنید. غذای باکیفیت و ارزان بخورید و ساعاتی آرام و خاطره انگیز را سپری کنید، حتی می توانید از بازی های آبی لذت ببرید. علاوه بر سواحل و فعالیت های آبی وارنا، می توانید از جنگل سنگی، باغ گیاه شناسی، موزه تاریخی وارنا، حمام تاریخی رومی و تمام جاذبه های دیدنی ابن شهر دیدن کنید.

این مطلب را هم بخوانید: آمار سفرهای هوایی بیشتر است یا زمینی؟

جزیره ای با دیوارهای رومی

بسیاری از گردشگران به مکان های تاریخی و باستانی علاقه مند هستند و در سفر به وارنا از جزیره نسبار نیز دیدن می کنند.این منطقه تاریخی زیبا با دیوارهای رومی از قرون وسطی، خانه های چند صد ساله و کلیساهای دوران بیزانس، کنجکاوی هایی دارد. بین المللی منحصر به فردی که طرفداران زیادی را در بین بازدیدکنندگان به دست آورده است.

زبان مردم وارنا بلغاری است، اما ترکی نیز در این کشور رایج است، اما به دلیل بازدید گردشگران از سراسر جهان به این شهر، اکثر مردم به زبان های خارجی مسلط هستند. از بلغارستان، هیچ دین رسمی در این کشور وجود ندارد، اما 85 درصد مردم پیرو مسیحیت هستند

اگر از آن دسته گردشگرانی هستید که دوست دارید به تنهایی سفر کنید، باید بگویم که وارنا مقصدی ایده آل برای شما خواهد بود، زیرا امنیت وارنا با وجود حضور اقوام مختلف و گردشگران از کشورهای مختلف از رتبه بالایی در جهان برخوردار است. وارنا شهر امنی است و آمار جنایت و دزدی کم است و شما می توانید به تنهایی نه تنها در روز بلکه در شب نیز با خیال راحت سفر کنید.

آخرین کلمه

برای رسیدن به وارنا خوشبختانه پرواز مستقیم از تهران وجود دارد برای لذت بردن از زیبایی های وارنا می توانید از تور وارنا استفاده کنید از سواحل دلپذیر وارنا لذت ببرید.

برای خرید تور وارنا و یا تور ازمیر و وارنا با ضمانت بهترین قیمت و پشتیبانی 24 ساعته می توانید به سایت علی بابا مراجعه کنید، حتی می توانید تور اقساطی را خریداری کرده و قبل از زمان سفر پرداخت کنید.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا