اخبار فناوری

گوشی تاشو OnePlus نسخه تغییر نام‌گذاری شده Oppo Find N2 نخواهد بود

وان پلاس با عرضه گوشی هوشمند تاشو خود در پایان سال جاری وارد بازار این محصول خواهد شد. این شرکت از برنامه های خود در رویداد Cloud 11 رونمایی کرد.در این رویداد بود که گوشی پرچمدار وان پلاس 11 نیز معرفی شد.

مشخصات گوشی تاشو OnePlus فاش شد!

افشاگر محبوب ایستگاه چت دیجیتال با پیش بینی پستی در صفحه Weibo خود، برخی از مشخصات گوشی تاشو آینده OnePlus را فاش کرده است. انتظار می رود این محصول به صفحه نمایش بزرگ با رزولوشن 2K (همان نمایشگر سری گلکسی زد فولد سامسونگ) مجهز شود. این نشت جدید نشان می دهد که گوشی تاشو OnePlus نسخه تغییر نام تجاری Oppo Find N2 نخواهد بود. زیرا این دستگاه مجهز به صفحه نمایشی با وضوح 1920×1792 پیکسل است. با این حال، این امکان وجود دارد که گوشی تاشو OnePlus و N2 را پیدا کنید Oppo مشخصات مشابهی دارد.

پست بحث دیجیتال

در حالی که طرفداران مشتاقانه منتظر رونمایی از گوشی هوشمند تاشو OnePlus هستند، آنها همچنین باید صبور باشند زیرا انتظار نمی رود این دستگاه تا ماه جولای معرفی شود. تا آن زمان باید منتظر اطلاعات بیشتر درباره مشخصات، طراحی و ویژگی های این گوشی هوشمند تاشو باشیم. اوپو و ویوو گوشی های تاشو خود را در چین عرضه کردند. با توجه به اینکه این دو برند و OnePlus همگی متعلق به BBK Electronics هستند، منطقی است که OnePlus اکنون می خواهد وارد بازار گوشی های هوشمند تاشو شود.

گوشی هوشمند تاشو OnePlus احتمالا گزینه جذابی برای کاربران خواهد بود

مانند گیزموچینا او خاطرنشان می کند که اوپو که در سال 2021 وارد بازار تاشو شد، اخیراً Find N2 و Find N2 Flip را در چین رونمایی کرده است. وان پلاس با رونمایی از گوشی تاشو خود در رقابت با سازندگان دیگر مانند سامسونگ، شیائومی و هواوی قرار گرفت. OnePlus به ارائه گوشی های با کیفیت بالا و قیمت های مقرون به صرفه معروف است. احتمالا دستگاه تاشو این برند نیز برای کاربرانی که به دنبال تست و تجربه جدیدترین فناوری ها هستند گزینه جذابی باشد.

از آنجایی که بازار گوشی های هوشمند تاشو هنوز در مراحل ابتدایی خود است، باید دید که دستگاه بعدی OnePlus چقدر خوب عمل می کند. با این حال، حمایت BBK Electronics و موفقیت گوشی های تاشو از سایر برندهای موجود در مجموعه این شرکت، OnePlus را در جایگاه خوبی قرار داده است. انتظار می رود وان پلاس در این بخش نوظهور گوشی های هوشمند سر و صدایی به پا کند!

Oppo Find N2 رسما معرفی شد: سبک ترین تلفن تاشو افقی با پشتیبانی از قلم

نطر شما چی هست؟ آیا گوشی هوشمند تاشو OnePlus به محصول موفق این شرکت تبدیل خواهد شد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا