اخبار فناوری

تصاویر مفهومی OnePlus 11 منتشر شده است

شاید OnePlus امسال درست از زمان معرفی OnePlus 11 Pro امتناع کنند، اما گمان نمی رود که عضو برجسته دیگری در این خانواده حضور نداشته باشد. محصول بعدی که در این خانواده رونمایی می شود مفهومی OnePlus 11 شرق. به تازگی تصاویری از کانسپت OnePlus 11 منتشر شده است که طراحی آن را به ما نشان می دهد.

مفهومی OnePlus 11

چند روز پیش تصویری ناشناخته از پشت گوشی مفهومی OnePlus 11 منتشر شد. در این تصاویر خطوط آبی پشت دستگاه مشاهده می شد.

این نوارها به طور مرموزی دور قاب پشتی دستگاه پیچیده شده و با حرکت موجی به جزیره دوربین دایره ای می رسیدند. اکنون تصویر دقیق تری از این دستگاه داریم.

همانطور که می بینید، لوگوی OnePlus در گوشه سمت راست پایین در پشت دستگاه قرار گرفته است. معمولا وان پلاس چنین طراحی ارائه نمی دهد و لوگوی خود را در وسط قاب عقب قرار می دهد.

اما این بار خطوط آبی در وسط قاب عقب وجود دارد. خطوطی که از لبه پایین و وسط دستگاه به صورت موجی به سمت راست با سمت بالا حرکت می کنند. همچنین مشخص است که دایره جزیره دوربین هم رنگ شده است.

OnePlus دقیقاً اعلام نکرده است که این خطوط آبی دقیقاً چه کاری انجام می دهند. با این حال، به نظر نمی رسد که برای یافتن پاسخ این سوال صبر و حوصله زیادی لازم باشد. یا در چند روز آینده رونمایی می شود یا به زودی در MWC 2023 به طور رسمی مشخص می شود.

نظر شما در مورد طراحی مفهومی OnePlus 11 چیست؟ ایا خوشت میاد از

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا