اخبار فناوری

آیا تبلت شیائومی پد 6 با کمی تاخیر و در کنار شیائومی 13 اولترا در اوایل تابستان 1402 رونمایی می شود؟

با موفقیت تبلت ها MiPad 5 شیائومی و شیائومی پد 5 پروکاربران علاقه مند به این محصولات منتظر نسل بعدی خود هستند. پیش از این گفته شده بود که شیائومی پد 6 در اوایل بهار 1402 رونمایی خواهد شد. البته در گزارشی جدید ادعا شده است که تبلت شیائومی پد 6 با تاخیر و به صورت جانبی عرضه خواهد شد. شیائومی 13 اولترا در ابتدای تابستان 1402 رونمایی می شود.

تبلت شیائومی پد 6

همانطور که می شنویم تبلت های سری Pad 6 شیائومی برای عرضه در اوایل بهار 1402 آماده نیستند و قرار است این محصولات «بعداً» عرضه شوند. در حالی که مشخص نیست دقیقا چه زمانی این “بعدا” وارد بازار می شود، برخی معتقدند که سری Pad 6 شیائومی می تواند در تابستان 1402 در کنار Xiaomi 13 Ultra عرضه شود.

لوگوی جدید شیائومی

شیائومی

در مورد مشخصات این تبلت ها باید گفت که به احتمال زیاد شیائومی از مدلی از سری پد ۶ شیائومی برای چیپ استفاده خواهد کرد. اسنپدراگون 8+ نسل 1 تیم این شرکت به دلیل نگرانی از افزایش قیمت، استفاده می کند اسنپدراگون 8 نسل 2 علاوه بر این، ما انتظار یک مدل مجهز به اسنپدراگون 870 را داریم که به مدل پایه اختصاص داده شده است. نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس باید مدل پرو باشد.

تبلت Redmi در راه است

در حالی که سری Pad 6 شیائومی «بعداً» معرفی می‌شود، منبع گزارش ادعا می‌کند که شیائومی در آستانه معرفی یک تبلت جدید با برند Redmi است. این تبلت به زودی در اوایل بهار 1402 روانه بازار خواهد شد.

امکانات تبلت Redmi هنوز مشخص نیست، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در زیر قفسه‌های شیائومی قرار گیرد، احتمالاً با یک تراشه میان‌رده و مشخصات اقتصادی.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر تبلت های جدید شیائومی هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا