اخبار فناوری

شیائومی 13 چند به روز رسانی اندروید دریافت خواهد کرد؟

شیائومی در ارائه به‌روزرسانی‌های اندروید چندان نام معروفی نیست. همچنین که بسیاری از گوشی های میان رده و اقتصادی خود را با اندروید نسل قدیم عرضه می کند، دوره پشتیبانی و سرعت آپدیت خوبی ندارد. با این حال، وضعیت در گوشی های پرچمدار آن کمی متفاوت است. اخیراً این شرکت اعلام کرد که شیائومی 13 به‌روزرسانی‌های اندروید را دریافت می‌کند و این کمی دلگرم‌کننده به نظر می‌رسد.

تعداد آپدیت های اندروید شیائومی 13 عدد است

سلسله شیائومی 13 طبق معمول در آخرین روزهای سال 2022 برای بازار چین رونمایی شد. این خانواده شامل 2 عضو پرچمدار شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو بود و مدل اولترا هنوز معرفی نشده است.

در جریان کنگره جهانی موبایل 2023 که در بارسلونا برگزار می شود، این پرچمداران شیائومی برای بازار جهانی رونمایی شدند. وقتی نوبت به بازار جهانی می رسد، کاربران نگاه دقیق تری به وضعیت نرم افزار و تعداد به روز رسانی ها می اندازند.

شیائومی 13

شیائومی 13 پرو

شیائومی 13 و 13 پرو به طور پیش فرض با اندروید 13 عرضه می شوند. رابط کاربری سفارشی این برند با نام MIUI 14 بر روی این سیستم عامل یافت می شود. همانطور که این شرکت وعده داده بود، 3 سال به روز رسانی اصلی اندروید و 5 سال به روز رسانی امنیتی ارائه خواهد کرد.

این بدان معناست که شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو باید به طور رسمی به اندروید 16 آپدیت شوند. علاوه بر این، آنها باید تا پایان سال 2027 آپدیت امنیتی اندروید را دریافت کنند.

این اولین بار نیست که شیائومی وعده 3 سال آپدیت پایه اندروید را می دهد، اما ادامه این مسیر در سری 13 شیائومی بد به نظر نمی رسد. البته انتظار داریم این مدت پشتیبانی افزایش یابد و تعداد دستگاه های زیر چتر حمایتی افزایش یابد. مثلا شیائومی 13 لایت که به نام خانواده پرچمدار این شرکت نامگذاری شده است اما این روزها با اندروید 12 به بازار آمد که ناامید کننده است.

شیائومی 13 پرو و ​​13 با اسنپدراگون 8 نسل 2 و دوربین ارتقا یافته لایکا رسما معرفی شدند

نظر شما در مورد عملکرد به روز رسانی شیائومی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا