اخبار فناوری

قاب رسمی سامسونگ گلکسی A54 فاش شد

هفته گذشته این را برای شما نوشتیم تاریخ معرفی گلکسی A54 و سامسونگ A34 احتمالا در 24 مارس 1401 خواهد بود. با نزدیک شدن به این تاریخ، کیس رسمی سامسونگ گلکسی A54 به بیرون درز کرده است.

قاب گلکسی A54

اطلاعات ناشناخته زیادی در مورد Galaxy A54 وجود ندارد. چند روز پیش، این دستگاه در گزارش دقیق مشخصات و رندرهای دقیق مشاهده شد. حتی می دانیم که زمان زیادی تا رونمایی آن باقی نمانده است.

بین، مقدونیه سامسونگ رندرهای رسمی قاب گلکسی A54 را منتشر کرد. این کیف رسمی به قاب کیف پول اسمارت ویو معروف است و همانطور که از نامش پیداست کیفی با فضایی برای قرار دادن کارت بانکی در داخل و پنجره ای برای نمایش بخشی از صفحه نمایش گوشی است.

قاب گلکسی A54

قاب گلکسی A54

قاب خود چیز خاصی نیست، اما رنگ بندی و طراحی پنل جلویی و قاب، دوربین را مشخص می کند. چیزهایی که قبلا می دانستیم، اما اکنون دوباره تایید شده اند.

سال گذشته رنگ های هلویی و آبی در گلکسی A33 و گلکسی A53 به عنوان رنگ های خاص موجود بود. امسال رنگ های لیمویی و بنفش رنگ های خاص گلکسی A54 و Galaxy A34 خواهند بود. زوج گلکسی A34 به جای رنگ سفید دارای یک رنگ گرادیان بسیار خاص خواهد بود.

همچنین می‌توانیم کلیدهای تنظیم صدا و دکمه قفل را در جای استاندارد خود در سمت راست گوشی ببینیم. و یکی از رندرها حتی به راحتی قسمت پایین دستگاه را نشان می دهد که بلندگو، میکروفون و پورت USB Type-C در آن قرار دارد. همانطور که انتظار می رفت، جک 3.5 میلی متری صدا در اینجا وجود ندارد.

به احتمال زیاد گلکسی A54 این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED با وضوح +FHD و نرخ تجدید 120 هرتز است.گفته می شود این دستگاه دارای چیپست Exynos 1380 است که هنوز معرفی نشده است. همچنین دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با شارژ 25 واتی و گواهی IP67 است.

آیا از قاب های رسمی برای گوشی خود استفاده می کنید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا