اخبار فناوری

هدفون CMF Neckband Pro با ANC و عمر باتری 37 ساعته معرفی شد

برند زیرمجموعه Nothing به‌تازگی هدفون گردنی CMF Neckband Pro را با قیمت حدود 24 دلار در هند معرفی کرده است. این هدفون جدید دارای 50 دسی‌بل ANC هیبریدی، 37 ساعت عمر باتری، پنج میکروفون برای تماس‌های واضح و پشتیبانی از صدای فضایی برای گوش دادن همه‌جانبه به موسیقی است.

هدفون CMF Neckband Pro

برند CMF دو محصول صوتی جدید را در بازار هند معرفی کرده است. یکی از آن‌ها CMF Buds و دیگری CMF Neckband Pro است. هر دو دستگاه دارای قیمت مقرون‌به‌صرفه هستند که رسالت این برند به‌شمار می‌رود.

هدفون CMF Neckband Pro

هدفون CMF Neckband Pro

ازنظر قیمت‌گذاری، CMF Neckband Pro با برچسب قیمتی 1999 INR (حدود 24 دلار) عرضه می‌شود. با توجه به قیمت فوق‌العاده آن، این هدفون ویژگی‌های زیادی را به‌همراه دارد. در این میان، یک سیستم حذف نویز فعال هیبریدی 50 دسی بل (ANC) و یک حالت شفافیت وجود دارد که به شما کمک می‌کند در محیط‌های بیرونی با خیال راحت به تماس صوتی و یا گوش دادن به موسیقی بپردازید.

ازنظر عملکرد صوتی، درایور سفارشی 13.6 میلی‌متری CMF توسط Nothing Neckband Pro دارای فناوری Ultra Bass 2.0 است. با پنج سطح قابل تنظیم، این فناوری به شما امکان می‌دهد باس و تریبل هدفون را مطابق با اولویت خود تغییر دهید. همچنین پشتیبانی از صدای فضایی طراحی‌شده با عملکرد انتقال مرتبط با سر (HRTF) وجود دارد که هدف آن ارائه یک تجربه شنیداری سینمایی و 360 درجه است.

علاوه‌بر این، CMF Neckband Pro با پنج میکروفون ارائه می‌شود که گفته می‌شود می‌تواند نویز پس‌زمینه را در زمان واقعی حذف کند. این هدفون همچنین دارای فناوری صدای واضح است که با هدف بهبود بیشتر تجربه مکالمه ارائه می‌شود.

ازنظر طراحی، یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های Neckband Pro شماره‌گیر هوشمند آن است. این به شما امکان می‌دهد تا به سرعت صدا را تنظیم کنید، ANC را کنترل کنید و پخش موسیقی را با چرخش یا فشار دادن آن کنترل کنید.

عمر باتری CMF Neckband Pro نیز قابل‌احترام است. پس از یک شارژ کامل، می‌توانید تا 37 ساعت پخش موسیقی داشته باشید. از دیگر ویژگی‌های برجسته این هدفون می‌توان به گواهی IP55، پشتیبانی از اتصال دو دستگاه و پشتیبانی از برنامه Nothing X اشاره کرد.

نظر شما درباره هدفون Neckband Pro چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/05/%D9%87%D8%AF%D9%81%D9%88%D9%86-cmf-neckband-pro-%D8%A8%D8%A7-anc-%D9%88-%D8%B9%D9%85%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C-37-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D9%87-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا