اخبار فناوری

آپدیت 1.1.7 برای Nothing Phone منتشر شد (1) اما خبری از اندروید 13 نیست

برند Notting امسال با عرضه گوشی Nothing Phone (1) رسما به جمع تولیدکنندگان گوشی های هوشمند پیوست و با عرضه دستگاهی خاص با طراحی شیک، رقبا را رقم زد. حالا به نظر می رسد آپدیت 1.1.7 برای Nothing Phone (1) منتشر شده است، اما هنوز خبری از اندروید 13 نیست. مایفون مگ بیا

آپدیت 1.1.7 برای Nothing Phone منتشر شد (1); از اندروید 13 خبری نیست

اوایل امسال، برند نوتینگ با گوشی Nothing (1) وارد بازار گوشی شد. هنوز نمی توانیم بگوییم که این گوشی موفق خواهد بود یا خیر، اما پشتیبانی آن همچنان ادامه دارد. امروز، کارل پی به روز رسانی Nothing OS 1.1.7 را با برخی بهبودها برای اولین گوشی هوشمند خود منتشر کرد. در کنار اصلاحات معمول، این به روز رسانی جدید یک ویژگی ویژه را نیز برای کاربران Apple AirPods به ارمغان می آورد.

به روز رسانی 1.1.7 برای Nothing Phone (1)

آخرین نسخه Nothing OS 1.1.7 درصد باتری هدفون های بی سیم Apple AirPods متصل را به همراه سایر پیشرفت ها و رفع اشکالات به ارمغان می آورد. کاربران می توانند با رفتن به Settings >> System >> System Update بررسی کنند که آیا این به روز رسانی از قبل در دسترس است. توجه داشته باشید که نمایش درصد باتری در حالت آزمایشی است. به همین دلیل ممکن است در همه شرایط کار نکند. این به کاربران بستگی دارد که آن را آزمایش کنند و در صورت نیاز به Nothing بازخورد ارسال کنند.

اندروید 13 هنوز برای Nothing Phone (1) منتشر نشده است.
فرض اصلی این است که این به روز رسانی جدید به تدریج در تمام مناطق منتشر می شود. اگر هیچ باگ خاصی در طول این به‌روزرسانی اولیه ظاهر نشد، به‌روزرسانی باید سریع‌تر به همه مناطق برسد. همراه با این به‌روزرسانی، Nottings وصله امنیتی نوامبر 2022 را در این به‌روزرسانی ارائه می‌کند. علاوه بر این، این به روز رسانی وضعیت باتری دقیق تری را ارائه می دهد و سیستم عامل و ثبات دستگاه را بهبود می بخشد. همچنین مشکلات آن را کاهش می دهد و عملکرد ضبط ویدیو و کیفیت صدا را بهبود می بخشد.

به روز رسانی 1.1.7 برای Nothing Phone (1)

تغییر دیگری که ذکر شد این است که آستانه حرارتی دستگاه برای تعادل بهتر بین عملکرد و سطح دما بهتر تنظیم می شود. با وجود این، این آپدیت همچنان دارای اندروید 12 است و خبری از اندروید 13 نیست. همانطور که قبلا ذکر شد، Nothing متعهد به ارائه سه آپدیت اصلی اندروید برای گوشی Nothing (1) نشده است. انتشار اولین به‌روزرسانی بزرگ مدتی طول می‌کشد. با این حال، کار می گوید که به روز رسانی تقریبا کامل شده است. در حال حاضر، این برند با انتشار به‌روزرسانی‌های جزئی که تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد، به حمایت از آن ادامه می‌دهد.

با توجه GizChina، به نظر می رسد برند Nothing می خواهد دستگاه های Nothing مانند گوشی Nothing (1) را با محصولات متنوع فعال کند. با در نظر گرفتن این موضوع، به نظر می رسد که این شرکت می خواهد پشتیبانی از محصولات شخص ثالث را افزایش دهد. این محصولات شامل AirPods Pro یا حتی یک وسیله نقلیه تسلا است. برای کسانی که نمی دانند، این گوشی با تراشه اسنپدراگون 778G کوالکام عرضه می شود و دارای طراحی خاصی در پشت دستگاه با LED های متعدد است که می توان از آن برای اعلان ها استفاده کرد. ماه گذشته، Nothing هدفون Nothing Ear (Stick) را با قاب شیک و امکانات فراوان برای Nothing Phone معرفی کرد (1). این شرکت بر تعهد خود به محصولات این شرکت تاکید کرد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا