اخبار فناوری

رندر گلکسی A34 سامسونگ طراحی گوشی میان رده جدید این شرکت را نشان می دهد

اخیراً اولین رندرهای منتسب به سامسونگ گلکسی A34 منتشر شده است و جای تعجب نیست که این گوشی از طراحی مشابه سایر دستگاه های گلکسی در سال آینده برخوردار باشد، از جمله گلکسی اس 23 و گلکسی A54 استفاده می کند. به عبارت دیگر پنل پشتی این دستگاه سه لنز دوربین مجزا را در خود جای خواهد داد که تنها با فلاش LED همراه هستند. پیش از این شایعه ای وجود داشت که سامسونگ قصد دارد این کار را انجام دهد لنز عمق سنج از گوشی های میان رده آینده خود کناره گیری کند.

رندر سامسونگ گلکسی A34

سامسونگ با استفاده از این زبان طراحی، بخشی از طعم پرچمداران 2023 خود را به گوشی های میان رده امسال اضافه می کند. با این حال، گلکسی A34 همچنان ارزان به نظر می رسد، به خصوص وقتی که از جلو به دستگاه نگاه کنید. بریدگی نمایشگر Infinity-U برای دوربین سلفی، قاب پایین‌تر و قاب ضخیم‌تر صفحه نمایش برخی از تأثیرگذارترین عناصری هستند که این دستگاه را از مدل‌های گران‌تر متمایز می‌کنند.

رندر گلکسی A34

رندر گلکسی A34

گلکسی A34 بعدی ابعادی این معادل 161.3 x 77.7 x 8.2 میلی متر است. از دیگر مشخصات شایعه شده این گوشی هوشمند می توان به صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED، پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد.

همانطور که احتمالا قبلا متوجه شده اید، گلکسی A34 از سه لنز در پنل پشتی خود به جای چهار لنز استفاده می کند. همانطور که گفتیم، پیش از این شایعه شده بود که سامسونگ ممکن است لنزهای سنجش عمق را از برخی از گوشی های میان رده 2023 خود حذف کند و با نزدیک شدن به پایان سال، این شایعه شروع به تبدیل شدن به واقعیت می کند.

اگرچه جزئیات رسمی معرفی هنوز منتشر نشده است، اما انتظار می رود سامسونگ سال آینده گلکسی A34 را معرفی کند. اگر این شرکت به برنامه 12 ماهه عرضه خود پایبند باشد، گلکسی A34 می تواند در کنار گلکسی A54 در ماه مارس رونمایی شود. همانند مدل‌های امسال، گلکسی A34 آینده می‌تواند از چیپست مشابه گلکسی A54 استفاده کند که انتظار می‌رود نسخه جدید Exynos 1380 باشد.

نظر شما درباره رندر گلکسی A34 سامسونگ و طراحی این گوشی میان رده چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا