اخبار فناوری

آپدیت جدید دوربین Galaxy S23 در راه است + به روز رسانی رفع اشکالات Command Air

ظاهراً سامسونگ در تلاش است تا یک به‌روزرسانی نرم‌افزار دوربین جدید را برای جدیدترین گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S23 خود عرضه کند. به‌روزرسانی جدید One UI 5.1 برای بهبود عملکرد کلی دوربین حتی برای Galaxy S23 Ultra و سنسور 200 مگاپیکسلی آن است. بر اساس یک افشاگر قابل اعتماد، این به روز رسانی ممکن است در اواخر این ماه در اکثر بازارها منتشر شود. علاوه بر این، سامسونگ به‌طور جداگانه یک به‌روزرسانی برای Galaxy S23 Ultra Air Command منتشر کرده است که به درستی کار نمی‌کند، که مشکلات مربوط به این ویژگی نرم‌افزاری را نیز برطرف می‌کند.

آپدیت جدید گلکسی اس 23

با توجه یونیورس آیسسامسونگ در حال نهایی کردن آپدیت بزرگ برای سری گلکسی اس 23 است. در حالی که به‌روزرسانی‌های اخیر One UI بر رفع اشکالات جدیدترین پرچمداران سامسونگ متمرکز شده است، افشاگر می‌گوید این شرکت همچنین امیدوار است عملکرد دوربین را بهبود بخشد. سامسونگ احتمالاً مشکلاتی را که چندین دارندگان گلکسی S23 با نسخه‌های اولیه One UI 5.1 تجربه کرده‌اند، برطرف یا کاهش دهد.

به عنوان مثال، UniverseIce اشاره می‌کند که سامسونگ بهبودهایی در حالت شب برنامه دوربین خواهد داشت. به نظر می رسد الگوریتم سامسونگ تصاویر را بیش از حد واضح می کند، به خصوص در گلکسی اس 23 اولترا.

همچنین افزایش سرعت شاتر می تواند اثرات تاری را به حداقل برساند. اتفاقاً، سامسونگ قبلاً سفارشی‌سازی سرعت شاتر را در Camera Assistant، یک افزونه Good Lock ارائه می‌کند. علاوه بر این، فاش کننده اشاره کرد که سایر اعضای سری گلکسی S23 نیز ممکن است ارتقاء عملکرد را دریافت کنند، اگرچه تغییرات دقیق هنوز مشخص نیست. در هر صورت، UniverseIce انتظار دارد سامسونگ اواخر این ماه یک به‌روزرسانی متمرکز بر دوربین را برای سری گلکسی S23 منتشر کند.

علاوه بر این، سامسونگ در حال رفع مشکلات اتصال با قلم S Pen Galaxy S23 Ultra است. تجربه پرچمدار جدید S Pen با اشکالات متعددی مواجه شده است، اما به نظر می رسد آخرین نسخه Air Command این مشکل را برطرف کرده است.

سامسونگ به تازگی نسخه Air Command 7.1.21.0 را از طریق فروشگاه گلکسی منتشر کرده است. در تغییرات جدید فقط به یک نکته اشاره شده است. به گفته سامسونگ، نسخه جدید Air Command اتصال S Pen را تثبیت می کند.

آپدیت جدید گلکسی اس 23

آپدیت جدید گلکسی اس 23

بسیاری از کاربران گلکسی اس 23 اولترا در چند هفته گذشته مشکلات اتصال با قلم S را گزارش کرده اند. یک اشکال ناشناخته باعث می شود که قلم این گوشی به طور تصادفی از گوشی جدا شود. اگرچه راه‌حل‌ها و راه‌حل‌های بالقوه‌ای وجود دارد، اما به نظر نمی‌رسد هیچ‌کدام از آنها مشکل را به‌طور دائم برطرف کنند. با این حال، به‌روزرسانی جدید Air Command باید این مشکل را برطرف کند و مانع از قطع تصادفی S Pen از Galaxy S23 Ultra شود.

نظر شما در مورد آپدیت جدید سری گلکسی اس 23 چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا