اخبار فناوری

آنر بند ۹ با نمایشگر بزرگ‌تر و عمر باتری ۱۴ روزه معرفی شد

آنر بند ۹ رسماً معرفی شد. این مچ‌بند هوشمند جانشین آنر بند ۷ می‌شود که در سال ۲۰۲۲ رونمایی شده بود. دستبند هوشمند جدید آنر در مراسم Magic 6 Ultimate، که در چین برگزار می‌شود، معرفی شده است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

آنر بند ۹ از نمایشگر AMOLED با کیفیت‌تری بهره می‌برد

آنر Band 9 به همراه گوشی های هوشمند Honor Magic 6 Ultimate و Magic 6 RSR Porsche Design رونمایی شد. این مچ‌بند هوشمند در وب‌سایت جهانی آنر نیز قابل مشاهده است. این شرکت اما تنها جزئیات قیمت و زمان عرضه این محصول در کشور چین را به اشتراک گذاشته است. Honor Band 9 همانند نسل قبل دارای یک صفحه نمایش AMOLED مستطیلی شکل است. این نمایشگر نه تنها بزرگتر بوده، بلکه هم‌اکنون وضوح بیشتری نیز دارد. Band 9 به صفحه نمایش ۱.۵۷ اینچی با رزولوشن ۴۰۲ در ۲۵۶ پیکسل (302 PPI) و رفرش ریت ۶۰ هرتزی مجهز شده است. Honor Band 7 از نمایشگر ۱.۴۷ اینچی با وضوح ۳۶۴ در ۱۹۸ پیکسل بهره می‌برد.

Honor Band 9

بدنه آنر بند ۹ پلاستیکی بوده اما فریم کناری از روکشی شبیه به فلز بهره می‌برد. این محصول دارای استاندارد 5ATM بوده که نشان‌دهنده مقاومت در برابر نفوذ آب است. این دستبند هوشمند جدید آنر از بلوتوث ۵.۳ برای اتصال به گوشی های هوشمند دارای اندروید ۹ یا بالاتر استفاده می‌کند. این محصول همچنین با آیفون های دارای iOS 11 یا بالاتر سازگار خواهد بود. این مچ‌بند هوشمند را می‌توان از طریق اپلیکیشن Honor Health کنترل کرد.

درست مانند سایر مچ‌بند های هوشمند موجود در بازار، Honor Band 9 نیز با چندین ویژگی برای پایش سلامت، به دست کاربران می‌رسد. این محصول از ۹۶ حالت ورزشی، پایش خواب، اندازه گیری ضربان قلب، نظارت بر سطح اکسیژن خون، پایش سطح استرس و غیره پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین دارای ویژگی های مفید دیگری مانند کنترل پخش موسیقی، هشدار تماس، نمایش نوتیفیکیشن برنامه ها، آب و هوا، زنگ هشدار و… است. همان‌طور که اشاره شد، آنر بند ۹ با یک بار شارژ کامل، تا ۱۴ روز شارژدهی خواهد داشت.

قیمت Honor Band 9

مچ‌بند هوشمند Honor Band 9 در کشور چین با قیمت ۲۴۹ یوآن (حدودا معادل ۳۵ دلار) به دست کاربران می‌رسد. خریداران می‌توانند این محصول را در رنگ های مشکی، بنفش و آبی تهیه کنند.

دستبند آنر بند 7 با نمایشگر 1.47 اینچی، عمر باتری 14 روزه و قیمت 35 دلار معرفی شد

نظر شما درباره Honor Band 9 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/18/%D8%A2%D9%86%D8%B1-%D8%A8%D9%86%D8%AF-%DB%B9-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%AA%D8%B1-%D9%88-%D8%B9%D9%85%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا