اخبار فناوری

آیا نمره اعتباری هر فرد براساس سابقه تحقیق آنها خواهد بود؟

هر شخص هویت و شخصیت خاص خود را دارد. برخی از کشورها ، مانند ایالات متحده ، مشکل مهمی به نام “نمره اعتباری” یا “امتیاز اعتباری” دارند. می توانید در مقابل امتیاز اعتباری خود وام بگیرید ، کسب و کاری راه اندازی کنید و از امتیازات شهروندی خود استفاده کنید. اما طبق بسیاری از گزارش ها ، دولت سوابق هر فرد را به صورت آنلاین بررسی می کند. اما آیا سوابق تحقیق برای نقاط اعتباری نیز بررسی می شود؟

رتبه بندی اعتباری و ارتباط آن با بایگانی های فضای مجازی

مادر ؟؟کمتر درباره چنین موضوعی صحبت شده است. شهر Howtogeekثبت نام اینترنت یک مسئله مهم است. آیا خوب نیست که سابقه اینترنت شما بخشی از امتیاز اعتباری شما باشد؟ خوب ، این چیزی است که تعدادی از محققان صندوق بین المللی پول پیشنهاد کرده اند! در آینده ، خواندن مطالب ترنجی به احتمال زیاد یک نقطه مثبت در سابقه اعتباری شما خواهد بود! ؟؟

اما واقعاً درباره چیست؟ به طور خاص ، سیستم امتیازدهی اعتباری در ایالات متحده بر اساس داده هایی مانند نمره اعتباری شما ، تعداد دفعاتی که از اعتبار خود استفاده کرده اید ، تعداد حساب های شما و تعداد دفعات تأخیر در پرداخت های دولتی است. اما محققان صندوق بین المللی پول در مورد فراتر رفتن از این مرزها صحبت می کنند. جدا از این ، رتبه بندی معمول باعث مشکلاتی برای شهروندانی خواهد شد که سابقه اعتباری ندارند و افراد بیشتری ممکن است در معرض ریسک اعتباری قرار گیرند. این مشکلات حتی اگر فایل شما خوب به نظر برسد امکان پذیر است. اما اجازه دهید نگاهی به توضیحات محققان صندوق بین المللی پول در وبلاگ خود بیندازیم:

فین تک این مشکل را با در نظر گرفتن برخی داده های غیرمالی حل می کند. نوع مرورگر و سخت افزار موجود برای استفاده از اینترنت ، سابقه جستجو و خرید آنلاین همه بخشی از این قانون هستند. در اساتید تحقیقاتی اخیر که این منابع جایگزین را مرور کرده اند ، از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی استفاده شده است. این روش نمره دهی اغلب بر روشهای سنتی نمره گذاری اعتباری برتر است و می تواند با مرور سوابق امتیاز بیشتری به کارگران غیررسمی ، خانوارها و مردم روستایی بدهد.

در نتیجه این اظهارات ، در آینده ای نزدیک ، خرید آنلاین ، سابقه جستجوی شما و حتی دستگاهی که استفاده می کنید می تواند معیار نمره اعتباری شما باشد. همه اینها توسط یک الگوریتم هوش مصنوعی مورد بررسی قرار می گیرد. به عنوان مثال ، اگر از تلفن هوشمند اندرویدی ارزان قیمت به جای iPhone یا Firefox به جای Chrome استفاده کنید ، احتمالاً نمره اعتباری منفی دریافت خواهید کرد!

با این حال ، این اولین بار نیست که بررسی نمره اعتباری آنلاین برای نمره اعتباری پیشنهاد می شود. به عنوان مثال ، در سال 2 ، شرکت ها پیشنهاد کردند از دوستان فیس بوک خود به عنوان اهرمی برای امتیازدهی اعتباری استفاده کنید! توجه داشته باشید که همه این موارد مطابق پیشنهاد است و اجرا نشده است. اندازه گیری اعتبار اعتباری شما با روش های قبلی ادامه خواهد یافت. سیستم های امتیازدهی اعتباری بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که تصور می کنید. در ایالات متحده ، شما سه شرکت بزرگ گزارشگری اعتبار دارید: Experian ، Equifax و Transunion. این گزارشات حاوی اطلاعات مهمی در مورد اعتبار شما است.

در هر صورت ، بانک یا شرکت وام دهنده می توانند سیاست های خود را در مورد داده ها و رتبه اعتباری شما اعمال کنند. عوامل دیگری نیز ممکن است دخیل باشند. به عنوان مثال ، LexisNexis داده هایی را در اختیار مشاغل قرار می دهد که می توانند برای تصمیم گیری از آنها استفاده کنند. این اطلاعات شامل مواردی مانند مجوزهای تجاری شخصی ، دارایی ها و داده های عمومی است. از این روش برای شناسایی اعتبار افرادی که سابقه اعتباری کمی دارند استفاده می شود.

نظر شما در مورد این پیشنهاد چیست؟ استقبال می کنید یا نه؟ آیا با اضافه شدن این طرح موافق هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا