اخبار فناوری

مشخصات وان پلاس Ace 3 فاش شد؛ زمان زیادی تا رونمایی نمانده است

به تازگی وان پلاس ایس ۲ پرو در کشور چین معرفی شده است. طبق اطلاعات فاش شده از سوی Digital Chat Station، این کمپانی در حال برنامه ریزی برای رونمایی از یک گوشی دیگر با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در چین است. به نظر می‌رسد که این دستگاه، با نام وان پلاس ۱۲آر وارد بازار جهانی خواهد شد. احتمالا این گوشی آینده وان پلاس، از سری Ace خواهد بود. با مایفون مگ همراه باشید تا نگاهی به مشخصات وان پلاس Ace 3 بیندازیم.

وان پلاس Ace 3 با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی در راه است

بر اساس اطلاعات منتشر شده، OnePlus Ace 3 به یک صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی OLED با لبه های خمیده مجهز خواهد شد. نمایشگر این دستگاه وضوح 1.5K، فناوری کاهش نور با فرکانس بالا و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با حداکثر فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز، نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را تأمین می‌کند. با وجود آنکه Digital Chat Station اشاره ای به این موضوع نمی‌کند، اما انتظار می‌رود که OnePlus Ace 3 حداکثر از ۱۶ یا ۲۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x برخوردار باشد. این تلفن هوشمند حداکثر به ۵۱۲ یا ۱ ترابایت UFS 4.0 حافظه ذخیره سازی مجهز خواهد شد. فاش شده که این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۴۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

OnePlus Ace 2 Pro

انتظار داریم که دوربین اصلی این تلفن هوشمند آینده وان پلاس به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX890 مجهز شود. این گوشی برای دوربین اولترا واید خود از سنسور ۸ مگاپیکسلی OmniVision OV8D10 استفاده می‌کند. دوربین تله فوتو آن نیز وضوح ۳۲ مگاپیکسلی (برخوردار از سنسور سونی IMX709) داشته و احتمالا زوم ۲ برابری اپتیکال را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. همان طور که وب‌سایت Thetechoutlook اشاره می‌کند، وان پلاس ایس ۳ تا پایان اکتبر یا اوایل نوامبر معرفی می‌شود. احتمالا این تلفن هوشمند در جشنواره خرید Double 11 (۱۱ نوامبر/۲۰ آبان، روز مجردها) در دسترس کاربران چینی قرار خواهد گرفت.

وان پلاس Ace 2 Pro با شارژر ۱۵۰ وات و اسنپدراگون ۸ نسل ۲ معرفی شد: از ۴۱۰ دلار و تا ۲۴ گیگابایت حافظه رم

با توجه به مشخصات فاش شده، نظر شما درباره وان پلاس Ace 3 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/04/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-ace-3-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF%D8%9B-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%AA%D8%A7-%D8%B1/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا