اخبار فناوری

طراحی و مشخصات اسمارت بند ۸ پرو شیائومی پیش از رونمایی ۲۳ مرداد منتشر شد

رویداد آتی شیائومی در ۱۴ آگوست (۲۳ مرداد ماه)، نوید معرفی دستگاه های نوآورانه ای را می‌دهد. محصولات آینده این برند قرار است تا چشم انداز دنیای فناوری را دوباره تعریف کنند. می‌دانیم که Xiaomi MIX Fold 3 به عنوان باریکترین گوشی تاشو جهان، در رویداد مذکور معرفی خواهد شد. شیائومی از بزرگترین تبلت خود نیز با نام Pad 6 Max رونمایی خواهد کرد. هم اکنون، مشخصات نمایشگر به همراه طراحی اسمارت بند ۸ پرو از سوی شیائومی به اشتراک گذاشته شده است.

شیائومی طراحی و مشخصات اسمارت بند ۸ پرو را به اشتراک گذاشت

شیائومی با انتشار پوستر هایی، تاریخ رونمایی، مشخصات نمایشگر و طراحی اسمارت بند ۸ پرو را به اشتراک گذاشته است. اگرچه این محصول نام آشنای «Band» را حفظ کرده اما به عنوان رقیب «ساعت های هوشمند» وارد بازار خواهد شد. پوستر های منتشر شده نشان می‌دهند که این دستبند از نمایشگر بزرگ ۱.۷۴ اینچی با رفرش ریت ۶۰ هرتز برخوردار خواهد بود. نمایشگر این گجت می‌تواند ۱۶.۷ میلیون رنگ را به نمایش بگذارد. این ارتقاء باعث می‌شود تا کاربران تجربه بصری واضح تر و روان تری داشته باشند. صفحه نمایش Smart Band 8 Pro نسبت به بند ۷ پرو شیائومی، یک پله ارتقاء یافته است.

Smart Band 8 Pro

اسمارت بند ۸ پرو

به نظر می‌رسد که طراحی Smart Band 8 Pro متوحل شده است. این محصول از یک نمایشگر با حداقل حاشیه استفاده می‌کند. حاشیه بالا و پایینی این دستبند، متعادل شده است. این زیبایی شناسی هماهنگ، سرمایه گذاری شیائومی را در دنیای نمایشگر های تمام صفحه برای مچ‌بند های هوشمند خود نشان می‌دهد. انتظار می‌رود که اسمارت بند ۸ پرو این غول فناوری چینی، مجموعه ای جامع از ویژگی ها را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

پوستر منتشر شده از سوی شیائومی

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، احتمالا Smart Band 8 Pro دارای ویژگی هایی مانند پایش مداوم ضربان قلب در طول روز، برخورداری از NFC و جی پی اس خواهد بود. انتظار می‌رود که قابلیت های این مچ بند هوشمند آینده شیائومی مشابه نسل قبل باشد. با کمک طیف وسیعی از بند های موجود، کاربران می‌توانند Smart Band 8 Pro را متناسب با سلیقه خود شخصی سازی کنند.

شیائومی می بند ۷ پرو رسما معرفی شد

نظر شما درباره طراحی Smart Band 8 Pro چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/10/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D9%86%D8%AF-%DB%B8-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا