اخبار فناوری

آپدیت ۴ ساله اندروید برای OnePlus 11R ارائه خواهد شد.

دو ماه پیش در مایفون مگ برایتان نوشتیم که وان پلاس قول داده است 4 سال به روز رسانی اولیه اندروید 5 سال آپدیت امنیتی را برای پرچمداران 2023 خود ارائه می کند و پس از آن هفته گذشته رسما تایید شد که OnePlus 11 به مدت 4 سال آپدیت اصلی اندروید و 5 سال به روز رسانی اندروید را دریافت خواهد کرد. امروز همچنین تایید شد که آپدیت ۴ ساله اندروید برای OnePlus 11R ارائه خواهد شد.

به روز رسانی OnePlus 11R

در جریان رویداد OnePlus چند روز پیش که وان پلاس 11 برای بازار جهانی رونمایی شد، OnePlus 11R نیز به دنیا معرفی شد. در این صورت، OnePlus رسما اعلام کرده است که OnePlus 11 5G اولین گوشی این برند خواهد بود که 4 آپدیت سیستم عامل اندروید و 5 سال آپدیت پچ امنیتی را دریافت می کند.

در طول این رویداد، این سیاست جدید به روز رسانی طولانی مدت برای OnePlus 11R 5G ذکر نشد. اکنون تیم پشتیبانی OnePlus آپدیت طولانی مدت ۴ ساله اندروید را برای آخرین عضو سری OnePlus R تایید می کند.

اکانت توییتر وان پلاس در پاسخ به سوال یکی از کاربران اعلام کرده که گوشی جدید OnePlus 11R چهار به روز رسانی اصلی اندروید و پنج سال به روز رسانی امنیتی دریافت می کند.

این دستگاه با سیستم عامل Android 13 مبتنی بر OxygenOS 13 عرضه می شود. گارانتی چهار ساله به این معنی است که گوشی هوشمند واجد شرایط به روز رسانی است. آپدیت اندروید 17 خواهد بود. این امر OnePlus 11R 5G را از نظر پشتیبانی نرم افزاری با 11 5G برابری می کند.

چرخه طولانی‌تر به‌روزرسانی نرم‌افزار OnePlus 11R 5G، آن را به گزینه‌ای عالی برای کسانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند از گوشی طولانی‌تری استفاده کنند و از ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید با هر نسخه اندرویدی آینده لذت ببرند.

به روز رسانی نرم افزار یکی از پارامترهای اصلی است که بر تصمیمات خرید مشتریان تأثیر می گذارد. مدتی است که سامسونگ این سیاست را برای دستگاه‌های میان رده مانند گلکسی A33 ارائه کرده است.

نظر شما در مورد سیستم به روز رسانی 4 ساله OnePlus 11R چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا