اخبار فناوری

افزایش قیمت محصولات فردا موتور در آذر 1401 + قیمت جدید فردا T5 و فردا SX5

با افزایش قیمت خودرو در هفته های پایانی آبان ماه 1401، لیست قیمت جدید محصولات مونتاژی چینی در کشور منتشر می شود. فردا موتور با محصولات متنوع در بازار حضور دارد و امروز قیمت جدید 2 محصول آن منتشر شده است. به این ترتیب در آذر آذر 1401 شاهد افزایش قیمت محصولات فردا موتور هستیم.در ادامه با هم نگاهی به قیمت جدید فردا T5 و فردا SX5 خواهیم داشت.

افزایش قیمت محصولات فردا موتور در آذر 1401

فردا موتور SX5 یکی از اولین محصولاتی است که فردا موتور با آن وارد بازار خودروی ایران شد. سپس T5 Tomorrow آمد که اگر از CVT مدل ارزان‌تر خوشتان نمی‌آید، یک 6 سرعته اتوماتیک ارائه می‌کند. همچنین موتور توربو در کنار مشخصات ایمنی بالاتر ممکن است تفاوت قیمت این دو خودرو را کمی منطقی تر کند.

SX5 فردا

SX5 فردا

SX5 فردا پیش از این با قیمت رسمی 849 میلیون تومان به خریداران عرضه می شد. فردا موتور برای آذر 1401 با افزایش 70 میلیون تومانی قیمت این خودرو را افزایش می دهد. 919 میلیون تومان تحویل داده شده

فردا T5

فردا T5

فردا T5 که با قیمت یک میلیارد و 49 میلیون تومان عرضه شد و مدل 7 نفره آن در بازار ما خالی است، هم اکنون و از آذر 1401 با افزایش قیمت 110 میلیون تومانی. 1 میلیارد و 159 میلیون تومان رسید.

به این ترتیب ارزان ترین خودرو با حدود 8 درصد و گران ترین خودرو با 10 درصد افزایش قیمت در اختیار خریداران قرار می گیرد. البته طرح جدیدی برای فروش این محصولات اعلام نشده است.

نظر شما در مورد قیمت این 2 محصول جدید موتور فردا چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا