اخبار فناوری

گوگل Pixel 8a را در واقعیت ببینید: گوشه‌های بسیار گرد

گوشی اقتصادی جدید Google در راه است و احتمالا با نام قابل انتظار پیکسل 8a عرضه شود. اگر به این گوشی علاقه دارید می‌توانید اینجا گوگل Pixel 8a را در واقعیت ببینید. دستگاهی که با گوشه‌های بسیار گرد همراه خواهد بود.

گوگل Pixel 8a

سری پیکسل ۸ هنوز رسما معرفی نشده‌اند. ما تاریخ ۱۲ مهر ۱۴۰۲ را برای رویداد گوگل علامت زده‌ایم. رویدادی که احتمالا میزبان رونمایی از سری Pixel 8 و عرضه نهایی اندروید ۱۴ خواهد بود. احتمالا مدل اقتصادی پیکسل ۸ نیز در همین رویداد ارائه شود.

گوگل Pixel 8a

گوگل Pixel 8a

با نگاهی به تصاویر، پیکسل 8a در یک رنگ آبی روشن هم تولید خواهد شد. لبه‌های بسیار گرد در چهارگوشه دستگاه آن را با دیگر محصولات موبایلی موجود متمایز می‌کند. گویا این طراحی در تمام سری پیکسل ۸ استفاده خواهد شد.

منبع انتشار این تصاویر عنوان کرد که Pixel 8a دارای اسم رمز Akita است و توسط تراشه اختصاصی گوگل Tensor G3 قدرت می‌گیرد. تصاویر واقعی منتشر شده، نگاهی اجمالی به کنار، جلو و پشت دستگاه ارائه می‌دهند.

گوگل Pixel 8a

گوگل Pixel 8a

در نمای جلو حاشیه نمایشگر کاملا قابل توجه است. سوراخ نمایشگر در نظر گرفته شده برای گنجاندن دوربین سلفی در مرکز لبه بالایی قرار دارد.

سمت راست دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا را در خود جای داده است. مشابه دستگاه‌های نسل قبلی، پیکسل 8a طراحی ماژول دوربین افقی سرتاسری برجسته را به مانند آن‌چه که در مدل‌های Pixel 6a و Pixel 7a دیدیم، حفظ می‌کند.

البته به یاد داشته باشید که این تصاویر غیررسمی هستند. هر چند با توجه به طراحی کلی مشابه به تصاویر لو رفته از پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو، باید گفت که تقریبا شکی نیست که همین دستگاه درون تصویر باید Pixel 8a باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی اقتصادی ۲۰۲۳ گوگل هستید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/22/%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-pixel-8a-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%AF-%DA%AF%D9%88%D8%B4%D9%87%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B3/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا