اخبار فناوری

گوگل سری پیکسل 8 و پیکسل واچ 2 خود را به‌نمایش گذاشت

با توجه به اینکه Pixel 8 Pro ،Pixel 8 و Pixel Watch 2 تاکنون بارها به بیرون درز کرده‌اند، می‌توان با اطمینان گفت که ما تقریباً تمامی جزئیات پیرامون محصولات آینده گوگل را می‌دانیم. اکنون، این شرکت به ما لطف کرده و هر سه دستگاه را به‌طور کامل نشان داده است تا بتوانیم نگاهی کامل به آنچه در راه است، داشته باشیم. سری پیکسل 8 و پیکسل واچ 2 قرار است در رویداد اختصاصی گوگل در تاریخ 12 مهر به‌صورت رسمی معرفی شوند.

سری پیکسل 8 و پیکسل واچ 2 گوگل

گوگل تصمیم گرفت دو تیزر در کانال رسمی یوتیوب خود منتشر کند که پیکسل 8، پیکسل 8 پرو و پیکسل واچ 2 را نشان می‌دهد. گفته می‌شود این دستگاه‌ها از چهارم اکتبر، همزمان با رونمایی رسمی، برای پیش‌فروش در دسترس خواهند بود.

با توجه به ویدیوی منتشرشده، پیکسل 8 در یک گزینه رنگی رز گلد موجود است. مدل پیکسل 8 پرو نیز در رنگ گلد دیده می‌شود که هر دوی این گوشی‌ها طراحی و رنگ‌بندی جذاب، با گوشه‌های گرد و احتمالاً ارگونومی بهتر دارند.

جدا از نگاه‌های کوتاه به هر محصول، تیزر گوگل چیز زیادی را فاش نمی‌کند. ما حسگر دما را در پیکسل 8 پرو می‌بینیم، اما ویدیو جلوی دستگاه را نشان نمی‌دهد و همچنین ایده‌ای از تغییرات طراحی پیکسل واچ 2 به ما نمی‌دهد. بااین‌حال، شایعات حاکی از آن است که این ساعت هوشمند با حاشیه‌های کوچک‌تر نمایشگر معرفی خواهد شد.

درهمین‌حال، هر دو گوشی و پیکسل واچ 2 در بالای فروشگاه گوگل با برچسب “آماده برای عرضه” نشان داده شده‌اند و این شرکت از این طریق نام نهایی آن‌ها را تأیید کرده است.

سپس یک صفحه اختصاصی دیگر وجود دارد که در آن آمده است: «Pixel حتی قدرتمندتر و مفیدتر می شود. پیکسل 8 و 8 پرو قرار است پیشرفته‌ترین دوربین‌های پیکسل تاکنون را داشته باشند، درحالی‌که هوش مصنوعی گوگل به شما کمک می‌کند تا کارهای بیشتری را حتی سریع‌تر انجام دهید.»

این تیزر همچنین Pixel Watch 2 را نشان می‌دهد که با نمایشگر خمیده و تاجی در سمت راست ظاهری مشابه پیکسل واچ سال گذشته دارد. این ساعت هوشمند نیز در رنگ طلایی نشان داده شده است.

سری پیکسل 8 و پیکسل واچ 2 گوگل

سری پیکسل 8 و پیکسل واچ 2 گوگل

همه دستگاه‌های پیکسل جدید در تاریخ 4 اکتبر در رویداد Made by Google به‌طور رسمی معرفی می‌شوند. ما مطمئناً شما را در مورد همه چیزهایی که Google در طول رویداد اعلام می‌کند و قبل از رویداد طعنه می‌زند، در جریان خواهیم گذاشت.

نظر شما درباره سری پیکسل 8 و پیکسل واچ 2 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/08/%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-8-%D9%88-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-%D9%88%D8%A7%DA%86-2-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87%D9%86/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا