اخبار فناوری

قیمت کارخانه سایپا اطلس با شاهین اتوماتیک و دیگر محصولات جدید اعلام شد – شهریور ۱۴۰۲

پس از مدت‌ها نامشخص بودن قیمت محصولات سایپا که در طرح فروش یکپارچه عرضه شده بودند، امشب قیمت کارخانه سایپا اطلس با شاهین اتوماتیک و دیگر محصولات جدید اعلام شد.

قیمت کارخانه سایپا اطلس و شاهین اتوماتیک شهریور ۱۴۰۲

پس از ثبت‌نام‌های چند صد هزارنفری برای محصولات سایپا در طرح‌های فروش یکپارچه خودرو و قیمت نامعلوم، بالاخره مشخص شد که اگر تصمیم به خرید این محصولات از طرح مذکور دارید؛ باید روی چه اعدادی حساب کنید.

شاهین اتوماتیک

شاهین اتوماتیک

باید توجه داشته باشید که این قیمت‌ها توسط شورای رقابت اعلام شده و به عنوان “قیمت درب کارخانه” است، به آن معنی که هزینه‌های مالیات و … که حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد است به آن اضافه خواهد شد.

۱- شاهین اتوماتیک حدود ۵۴۶ میلیون تومان  (قیمت دقیق ۵۴۵.۹۹۲.۰۰۰ تومان)

۲- اطلس G – حدود ۳۴۴ میلیون تومان (قیمت دقیق ۳۴۴.۱۸۷.۰۰۰ تومان)

۳- کوییک GXR – حدود ۳۲۲ میلیون تومان (قیمت دقیق ۳۲۱.۵۳۷.۰۰ تومان)

۴- ساینا GX – حدود ۲۸۳ میلیون تومان (قیمت دقیق ۲۸۳.۰۹۲.۰۰۰ تومان)

۵- ساینا S تیپ DA – حدود ۲۷۳ میلیون تومان (قیمت دقیق ۲۷۳.۰۶۵.۰۰۰ تومان)

با احتساب هزینه‌های مالیات و غیره قیمت شاهین اتوماتیک حدود ۶۲۰ میلیون تومان و اطلس G حدود ۳۹۰ میلیون تومان خواهد بود. قیمت‌هایی که باید دید آیا ثبت‌نام‌کنندگان سامانه یکپارچه فروش خودرو را همچنان مایل به خرید نگاه می‌دارد یا خیر.

سایپا شاهین اتوماتیک را با گیربکس CVT هفت سرعته مجازی معرفی کرد

رنگ بندی بسیار متنوع سایپا اطلس در تصاویر رسمی منتشر شد

برای مقایسه باید گفت دنا پلاس توربو اتوماتیک ایران خودرو قیمت نهایی ۵۴۵ میلیون تومانی دارد یا تارا اتوماتیک با قیمت ۴۹۰ میلیون تومانی به دست مشتری می‌رسد. حتی پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۶ سرعته پانوراما با قیمت ۴۲۶ میلیون تومان در کارخانه عرضه می‌شود.

نظر شما درباره این قیمت‌های اعلام شده توسط شورای رقابت چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/12/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%BE%D8%A7-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D8%B4%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا