اخبار فناوری

گوشی گیمینگ Nubia Neo 2 5G با قیمت ۲۰۰ دلار معرفی شد

کمپانی ZTE در MWC 2024 چند دستگاه جدید از جمله Nubia Pad 3D II، Nubia Music و تلفن هوشمند تاشو Nubia Flip 5G را معرفی کرد. این برند، از گوشی گیمینگ Nubia Neo 2 5G نیز رونمایی کرده است. بازار هدف این دستگاه، گیمر هایی است که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای یک تلفن هوشمند گیمینگ بپردازند.

گوشی گیمینگ اقتصادی Nubia Neo 2 5G از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و باتری پرظرفیت برخوردار است

نوبیا نئو ۲ دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. این نمایشگر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. Nubia Neo 2 اسپیکر های استریو داشته و از صدای DTS:X Ultra پشتیبانی می‌کند. این گوشی از باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. برای کنترل بهتر، دو تریگر نیز بر روی لبه کناری فریم این دستگاه دیده می‌شود. مشخصات دقیق تراشه به‌کارگرفته شده در گوشی گیمینگ Nubia Neo 2 5G اعلام نشده است. اما می‌دانیم که این دستگاه به یک چیپست ۲.۷ گیگاهرتزی مجهز شده است.

Nubia Neo 2

نوبیا نئو ۲ تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی را به همراه ویژگی منحصربه‌فرد «رم پویا ۲۰ گیگابایتی» در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با وجود تمام این قابلیت ها، زد تی ای قصد دارد این دستگاه را با قیمت ۱۹۹ دلار به فروش رساند. قیمت این گوشی هوشمند گیمینگ به طور قابل توجهی کمتر از بسیاری از رقبا بوده که آن را به گزینه‌ای جذاب برای گیمر ها تبدیل خواهد کرد. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره به می‌کند، ZTE هنوز برخی از ویژگی های Nubia Neo 2 5G را، مانند نوع صفحه نمایش، تراشه و جزئیات دوربین را به اشتراک نگذاشته است. انتظار داریم که سایر مشخصات این محصول در ماه آینده میلادی اعلام شود.

Nubia Neo 2

نسل قبلی این تلفن هوشمند، یعنی Nubia Neo 5G از یک صفحه نمایش IPS LCD با وضوح FullHD+ برخوردار بود. تراشه Unisoc T820 نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین می‌کرد. دوربین اصلی نوبیا نئو وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین سلفی نیز از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است.

گوشی گیمینگ Nubia Neo 5G با تراشه Unisoc T820 و قیمت 200 دلار معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند گیمینگ مقرون‌به‌صرفه جدید نوبیا چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/28/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%86%DA%AF-nubia-neo-2-5g-%D8%A8%D8%A7-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DB%B2%DB%B0%DB%B0-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B4/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا