اخبار فناوری

افزایش تعداد به‌روزرسانی‌های پرچم‌دار اندروید 2023 آنر

به نظر می رسد که اکوسیستم اندروید کم کم به اهمیت ارائه پشتیبانی طولانی مدت ایمان می آورد. سامسونگ را باید پیشگام این حرکت دانست و در حال حاضر طولانی ترین فاصله پشتیبانی نرم افزاری را حتی برای گوشی های ارزان قیمت خود ارائه می دهد. به تازگی خبر افزایش تعداد آپدیت های پرچمدار اندروید 2023 آنر منتشر شده است که شاید شروع خوبی باشد، اما تعداد کمی از دستگاه ها را تحت تاثیر قرار می دهد، حتی اگر پرچمدار باشند!

تعداد به روز رسانی های Honor

موقعیت آنر در بازار گوشی های هوشمند کمی تحت تاثیر تحریم هواوی قرار گرفته است. پس از اعمال تحریم های هواوی در می 2018، آنر که زیرمجموعه این برند بود، وارد آینده نامعلومی شد. با Honor توسط هواوی فروخته شد و زمانی که آنر از تحریم ها خارج شد، این برند سعی کرد بهبود یابد.

عرضه پرچمداران و گوشی های تاشو جدید این برند در بازار جهانی در کنگره جهانی موبایل 2023 بارسلون گواه این بازگشت است. علاوه بر این، امروز خبرهای خوبی منتشر شده است که اگرچه عالی نیست، اما نشان از تلاش این برند برای قرار گرفتن در موقعیت پیشرفت دارد.

Honor Magic 5 Pro

Honor Magic 5 Pro

آنر در ایمیلی به رسانه‌ها تایید کرد که به‌روزرسانی‌های پایه اندروید و به‌روزرسانی‌های امنیتی 5 ساله را برای دستگاه‌های زیر 3 سال ارائه می‌کند.

  1. 1- Honor Magic Vs Foldable Flagship
  2. 2- Honor Magic 5 Pro

این دو دستگاه با اندروید 13 برای بازار جهانی ارائه شده اند و با وعده 3 سال آپدیت پایه اندروید باید اندروید 16 را به صورت رسمی دریافت کنند توجه داشته باشید که مدل چینی Honor Magic Vs با اندروید 12 رونمایی شده است.

این امر آنر را با تعهد به‌روزرسانی پیکسل گوگل و برخی محصولات شیائومی برابری می‌کند، اما این شرکت همچنان پشت سر سامسونگ، اوپو و وان پلاس قرار دارد. این برندها چهار به روز رسانی سیستم عامل و پنج سال به روز رسانی امنیتی را برای برخی از گوشی ها ارائه می دهند. با این حال، سامسونگ پادشاه بلامنازع به روز رسانی نرم افزار است.

شیائومی 13 چند به روز رسانی اندروید دریافت خواهد کرد؟

با این حال، این یک پیشرفت قابل توجه نسبت به سیاست به‌روزرسانی قبلی Honor است که تنها وعده ۲ نسل به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و دو سال وصله‌های امنیتی را داده بود.

نطر شما چی هست؟ در هنگام خرید چقدر به سیستم عامل پیش فرض و تعهد به روز رسانی شرکت برای دستگاه مورد نظر توجه می کنید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا