اخبار فناوری

سامسونگ رسما گلکسی اس 22 را با رنگ بنفش معرفی کرد

سامسونگ امروز به طور رسمی گزینه رنگ بنفش را برای گوشی پرچمدار گلکسی اس 22 خود با نام Bora Purple معرفی کرد و ماه آینده از طریق اپراتورها و فروشگاه های فیزیکی به فروش می رسد.

رنگ بنفش گلکسی اس 22 سامسونگ

رنگ جدید Bora Purple در زبان کره ای “bora (보라)” نامیده می شود که به معنای بنفش است. بنابراین اساسا رنگ گوشی پرچمدار جدید سامسونگ به نام Bora Purple تکرار مضاعف کلمه بنفش است. سامسونگ امیدوار است که رنگ جدیدش “جرقه شادی، جرقه خلاقیت و پذیرفتن فردیت” باشد.

سامسونگ نیز در بیانیه مطبوعاتی وی امروز به گروه BTS در مورد رنگ جدید اشاره کرد و افزود:

ما هیجان‌زده هستیم که Bora Purple را ابتدا به S22 و سپس به سایر دستگاه‌های گلکسی در اواخر امسال معرفی کنیم. با ورود رنگ جدید در 10 آگوست، مصادف با رویداد آتی Unpacked سامسونگ، ممکن است نگاهی اجمالی به دستگاه های آینده داشته باشیم.

رنگ بنفش گلکسی اس 22 سامسونگ

رنگ بنفش گلکسی اس 22 سامسونگ

رنگ جدید بورا بنفش سامسونگ هشتمین گزینه رنگ برای گلکسی اس 22 است. برخی از گزینه های موجود قبلاً شامل فانتوم سفید، فانتوم مشکی، گرافیت، سبز، آبی آسمانی و کرم بود. سری گلکسی S22 حتی قبلاً در رنگ بنفش کم رنگ موجود بود، اگرچه این رنگ منحصر به فروشگاه آنلاین سامسونگ است.

انتظار می رود Galaxy S22 در Bora Purple در تاریخ 10 آگوست همزمان با رویداد Galaxy Unpacked آینده برای خرید در دسترس قرار گیرد. کاربران می توانند آن را مستقیماً از سامسونگ یا سایر اپراتورها دریافت کنند.

زمان بندی رنگ جدید برای Galaxy S22 بدون شک باید به عنوان یک اشاره قوی باشد که برخی از دستگاه های جدید مورد انتظار در Galaxy Unpacked در Bora Purple نیز در دسترس خواهند بود. برخی از افشاگری‌های اخیر، رنگ Bora Purple را در دیگر دستگاه‌های آینده، از جمله Galaxy Buds 2 Pro و Galaxy Z Flip 4 نشان داده‌اند.

نظر شما در مورد رنگ گلکسی اس 22 سامسونگ بنفش بورا چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا