اخبار فناوری

گوشی تاشو Motorola Razr 2023 با نمایشگر خارجی بزرگتر برای اولین بار به صورت زنده دیده شد.

نسل بعدی گوشی تاشو موتورولا با نام احتمالی Razr 2023 قبلاً یک بار چهره خود را نشان داده است. رندرهای طراحی حالا افشاگر را نشان داده بود آمفور سودانشو او به تازگی موفق به گرفتن تصویر زنده از این دستگاه شده است. تصویر منتسب به مدل جدید ریزر، طراحی جدید بیرونی گوشی را با صفحه نمایش خارجی بزرگتر و رنگی جدید نشان می دهد.

گوشی تاشو Motorola Razr 2023

Razr 2023 که در تصویر زنده جدید فاش شده است با رنگ صورتی تند عرضه می شود. برخی ممکن است این رنگ را سالمون یا سرخابی نیز بنامند. اگر در سال 2005 به گوشی‌ها علاقه داشتید، شاید Razr V3 Magenta اصلی را به خاطر بیاورید. رنگ در این تصویر لو رفته از Razer 2023 با آنچه در آن زمان دیدیم مطابقت دارد.

رنگ صورتی نیز با رنگ مشکی معمول موتورولا در مدل فعلی ریزر متفاوت است. بنابراین به دلیل استفاده از نمایشگر خارجی بزرگتر و یک دست در بالای گوشی، ظاهری دو چندان به پنل پشتی دستگاه بخشیده است.

تصویر زنده از گوشی تاشو Motorola Razr 2023

تصویر زنده از گوشی تاشو Motorola Razr 2023

در حالی که رنگ صورتی نیز پوششی در پنل پشتی گوشی است، دکمه های کناری گوشی نیز به همین رنگ هستند. سپس باید دید که آیا موتورولا گزینه های رنگ بیشتری را برای گوشی بعدی خود در نظر خواهد گرفت یا خیر.

انتظار می رود Razr جدید این بار صفحه نمایش بزرگی داشته باشد. نشت های قبلی نشان می دهد که می تواند تقریباً کل پانل بیرونی را بپوشاند و دو دوربین اصلی را در خود جای دهد.

موتورولا Razr 2023 قرار است در تاریخ 1 ژوئن 2023 به طور رسمی معرفی شود. مطمئن هستیم که تا قبل از آن شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه خواهیم بود.

نظر شما در مورد تصویر زنده گوشی تاشو Motorola Razr 2023 و طراحی این دستگاه چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا