اخبار فناوری

قابلیت مهم ساعت هوشمند جدید سامسونگ

ساعت‌های هوشمند از طریق ویژگی‌های پیشرفته نظارت بر سلامت و ردیابی داده‌ها در آن واحد، می‌توانند جان انسان‌ها را نجات دهند. این دستگاه‌ها می توانند به طور مداوم علائم حیاتی مانند ضربان قلب، فشار خون و اشباع اکسیژن را کنترل کنند و هشدارهای اولیه را برای شرایط اضطراری احتمالی سلامت ارائه دهند. در گزارشی می‌شنویم که قابلیت مهم ساعت هوشمند جدید سامسونگ می تواند قابل توجه باشد.

قابلیت مهم ساعت هوشمند جدید سامسونگ

با تجزیه و تحلیل داده‌های جمع‌آوری‌شده و با استفاده از الگوریتم‌های پیچیده، ساعت‌های هوشمند می‌توانند بی‌نظمی یا الگوهای غیرعادی در علائم حیاتی، مانند جهش‌ها یا افت ناگهانی را تشخیص دهند و فوراً به کاربر یا مخاطبین اضطراری هشدار دهند.

در گذشته، بسیاری از کاربران ساعت هوشمند به دلیل اطلاع رسانی به موقع از طریق ساعت های هوشمند خود، از لبه پرتگاه مرگ نجات یافته اند. علاوه بر این، ساعت‌های هوشمند اغلب دارای ویژگی‌هایی مانند تشخیص سقوط هستند که می‌تواند به طور خودکار سیگنال‌های پریشانی را در صورت تشخیص ضربه‌ای قابل توجه ارسال کند و به طور بالقوه به افرادی که قادر به کمک گرفتن نیستند کمک کند. با گسترش همین ویژگی‌ها، ساعت جدید گلکسی سامسونگ ممکن است تنها فناوری نجات‌بخش نهایی در بازار باشد.

یکی از موارد قابل توجه به سری آتی گلکسی واچ، ویژگی اعلان ریتم نامنظم قلب (IHRN) است که اخیراً تأییدیه FDA و تأییدیه وزارت ایمنی غذا و داروی کره (MFDS) را دریافت کرده است. این ویژگی پیشگامانه در ابتدا در 13 بازار از جمله آرژانتین، آذربایجان، کاستاریکا، جمهوری دومینیکن، اکوادور، گرجستان، گواتمالا، هنگ کنگ، اندونزی، پاناما، امارات، کره و ایالات متحده ارائه خواهد شد.

توان شارژ بی سیم گلکسی واچ ۶

همراه با عملکرد الکتروکاردیوگرام (ECG) موجود، ویژگی IHRN به کاربران این امکان را می دهد تا به طور مداوم ریتم قلب خود را کنترل کنند و در صورت مشاهده هر گونه بی نظمی، اعلان دریافت کنند. این عملکرد به ویژه برای افرادی که از قبل بیماری قلبی دارند ارزشمند است، زیرا به آنها اجازه می دهد تا سلامت قلبی عروقی خود را راحت تر پیگیری کنند و خطر عوارض شدید مانند سکته، نارسایی قلبی و سایر مشکلات قلبی عروقی را به حداقل برسانند.

برنامه سلامت سامسونگ یا Samsung Health در حال حاضر فاکتورهای سلامتی بیشتری مانند دمای پوست، فشار خون و سطح اکسیژن خون را پایش می کند. در حالی که این ویژگی ها به کاربران یک دید کلی از سلامت خود ارائه می دهند، مهم است که توجه داشته باشیم که قرار نیست آنها جایگزین تشخیص پزشکی حرفه ای شوند. اگر احساس ناخوشایندی می کنید، همیشه توصیه می شود از یک متخصص مراقبت های بهداشتی به دنبال مراقبت های پزشکی باشید.

نظر شما چیست؟ گلکسی واچ ۶ با این توانایی می‌تواند جذاب باشد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/15/%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا