اخبار فناوری

حالت Supermoon Vivo X80 Pro عکس های جعلی را ثبت می کند!

عکاسی با گوشی های هوشمند هر سال بهتر می شود. اکنون، به لطف زوم‌های قدرتمند، می‌توانیم تصاویر دقیقی از ماه با گوشی‌های هوشمندمان ثبت کنیم. Periscope/Telephoto برخی از برندها تجربه خوبی را برای کاربران خود فراهم می کنند. آخرین گزارش ها نشان داده است که حالت Supermoon Vivo X80 Pro او نتایج را دستکاری می کند. با مایفون مگ با ما همراه باشید تا با جزئیات این گزارش آشنا شوید.

به نظر می رسد حالت Supermoon Vivo X80 Pro تصاویر را دستکاری می کند!

کاربری به نام آلوین در توییتر با انتشار یک سری توییت، تجربه خود از حالت Supermoon Vivo X80 Pro را به اشتراک گذاشت. در اولین توییت، او دو تصویر از ماه گرفت، یکی با حالت خودکار دوربین اصلی (زوم 1 برابر) و دیگری در حالت سوپرماه (زوم 1 برابر). تصویری که در حالت خودکار گرفته شده است، ماه را به طور طبیعی در آسمان شب نشان می دهد، در حالی که در حالت سوپرماه، ماه بسیار بزرگتر از آنچه هست به نظر می رسد.

عکس گرفته شده در حالت عادی (چپ) و حالت ابرماه (راست)

در عکسی که در حالت Supermoon گرفته شده است، حتی برخی از جزئیات ماه قابل مشاهده است. توجه داشته باشید که هر دو عکس با بزرگنمایی یکسان گرفته شده اند. بنابراین، چنین تغییر بزرگی در اندازه نشان دهنده نوعی دستکاری است. آلوین از عکس های گرفته شده با X80 Pro راضی نبود و برای مقایسه بهتر، عکسی را که با Galaxy S23 Ultra گرفته بود در کنار نمونه ای که با X80 Pro گرفته بود قرار داد. توجه داشته باشید که برای داشتن تصاویر قابل مقایسه، زوم گلکسی اس 23 اولترا روی 65.3 تنظیم شده است.

عکس گرفته شده توسط S23 Ultra

مانند گیزموچینا او اشاره می کند که در عکس های گرفته شده باز هم تفاوت فاحشی بین این دو گوشی از نظر جزئیات قابل مشاهده در سطح ماه مشاهده می شود. آلوین این دو تصویر را با هم مقایسه کرد و به این نتیجه رسید که ویوو عکس های گرفته شده با حالت Supermoon را دستکاری می کند. او متوجه شد که جزئیات خاصی به طور ناگهانی در عکس های گرفته شده از ماه ظاهر یا ناپدید می شوند.

عکس گرفته شده توسط Vivo X80 Pro

البته لازم به ذکر است که این تفاوت در عکس های گرفته شده ممکن است مربوط به لنزها و فواصل کانونی متفاوت باشد. اما همچنان به نظر می رسد که حالت Supermoon Vivo X80 Pro عکس ها را دستکاری می کند!

پردازش حالت شب دوربین Vivo X80 Pro بسیار جذاب خواهد بود

نطر شما چی هست؟ آیا تا به حال با گوشی هوشمند خود از ماه عکس گرفته اید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا