اخبار فناوری

گوشی تاشو هواوی Mate Xs 2 در سراسر جهان رونمایی شد

حدود دو هفته پیش بود که گوشی هوشمند تاشو هوآوی Mate XS 2 برای بازار چین رونمایی شد. حالا اما هواوی تصمیم گرفته تا جدیدترین دستگاه تاشو خود را در بازار جهانی عرضه کند.

Huawei Mate Xs 2 به زودی در اروپا عرضه می شود

سامسونگ Z-Fold 3 فروش بسیار خوبی داشته است. با این حال، هواوی همچنان بر طراحی متفاوت گوشی های تاشو خود اصرار دارد و Mate Xs 2 نیز به سمت بیرون تا می شود. صفحه نمایش این دستگاه پس از تا شدن به لطف راکر در جای خود باقی می ماند و پس از باز شدن به حالت اولیه باز می گردد. صفحه نمایش این گوشی بدون چین و چروک است که برای گوشی های تاشو کمیاب است.

Huawei Mate Xs 2

پسندیدن GizmoChina بدنه این گوشی هوشمند از تیتانیوم هوانوردی درجه یک، فایبرگلاس فوق سبک و فولاد سبک و فوق العاده قوی ساخته شده است. این گوشی هوشمند در حالت باز تنها 5.4 میلی متر ضخامت دارد و 255 گرم وزن دارد. هواوی میت XS2 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی باز است. با باز شدن صفحه نمایش به 7.8 اینچ می رسد.

صفحه نمایش این گوشی از نوع OLED و دارای رزولوشن 2480 در 2200 پیکسل است. نرخ تازه سازی 120 هرتز و لمس نمونه برداری 240 هرتز و تراکم پیکسلی 424ppi را ارائه می دهد. هواوی ادعا می کند که یک لایه نانو روی نمایشگر اعمال شده است. این لایه به کاهش بازتاب نور و در نتیجه بهبود نمایش محتوا در محیط های روشن کمک می کند. همچنین لازم به ذکر است که Mate Xs 2 از فضای رنگی P3 پشتیبانی می کند.

Huawei Mate Xs 2

تراشه اسنپدراگون 888 4G آنها به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 660، آخرین گوشی هوشمند تاشو هواوی را تامین می کنند. این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. این مقدار حافظه را می توان با کارت حافظه نانو هواوی به 256 گیگابایت دیگر افزایش داد. Mate XS2 به طور پیش فرض به رابط کاربری EMUI 12 مجهز شده است.این دستگاه دارای باتری 4600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 وات می باشد. هواوی ادعا می کند که می تواند تنها در 30 دقیقه باتری را تا 90 درصد شارژ کند.

خوشبختانه Huawei Mate Xs 2 دارای فناوری خنک کننده مایع نیز می باشد. جدیدترین گوشی تاشو هوآوی از قلم M-Pen 2s پشتیبانی می کند. این قلم هوشمند هواوی دارای باتری 82 میلی آمپر ساعتی است. و می توانید 10 ساعت متوالی با آن متن بنویسید. این قلم همچنین در حالت آماده به کار 40 روز دوام می آورد و از بلوتوث نسخه 5 برای اتصال استفاده می کند. از دیگر ویژگی های Mate Xs 2 می توان به وای فای سه باند، بلوتوث نسخه 5.2، NFC، GPS و پشتیبانی از هدفون (از طریق پورت USB Type-C) اشاره کرد. این گوشی هوشمند همچنین از تمام باندهای استاندارد 2G، 3G و 4G پشتیبانی می کند.

Mate XS2 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است

سه لنز دوربین در قاب پشتی Huawei Mate Xs 2 دیده می شود.دوربین اصلی دارای وضوح 50 مگاپیکسل و گشودگی دیافراگم f/1.8 است. دوربین فوق عریض همچنین دارای سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است. دوربین سوم نیز تله فوتو است و با سنسور 8 مگاپیکسلی خود زوم اپتیکال تا سه برابر را در اختیار کاربران قرار می دهد.

قلم لمسی Huawei M-Pen 2s معرفی شد: سازگاری با گوشی تاشو Huawei Mate Xs 2

اگر از فیلمبرداری FullHD راضی هستید، می توانید با سرعت بسیار آهسته (با سرعت 960 فریم در ثانیه) فیلمبرداری کنید. ادعا می شود که این دستگاه با کمک موتور اپتیکال هواوی XD می تواند رنگ های تقریبا واقعی را ثبت کرده و اعوجاج های نوری موجود را از بین ببرد. Huawei Mate Xs با قیمت 1999 یورو (برای نسخه 8 گیگابایتی با 5 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی) در اروپا عرضه خواهد شد. این دستگاه در رنگ های سفید، مشکی و بنفش از ماه ژوئن برای کاربران اروپایی عرضه می شود.

نظر شما در مورد جدیدترین گوشی هوشمند تاشو هوآوی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا