اخبار فناوری

طراحی هواوی P60 در پوسترها تایید شده است

اگرچه به تازگی تاریخ رونمایی هواوی پی 60 به صورت رسمی اعلام شد اما مدت هاست طراحی این دستگاه را می بینیم. با وجود شایعات ضد و نقیض، طراحی هواوی P60 اخیرا توسط پوسترها تایید شده است.

هواوی پی 60

از تصاویری که اخیرا به بیرون درز کرده است، مشخص است که سری P60 دارای یک برآمدگی دوربین مستطیلی با یک حلقه غول پیکر در وسط خواهد بود. این سیستم سه دوربینه شامل دوربین اصلی، دوربین فوق عریض و دوربین زوم پریسکوپ است که می تواند تجربه عکاسی خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد. هوآوی همچنین برند جدید تصویربرداری XMAGE خود را به دستگاه اضافه کرده است که نوید ارائه عکس های با کیفیت بالا و ویژگی های پیشرفته مانند دیافراگم متغیر را می دهد.

این دوربین سه گانه به سیستم XMAGE 2.0 ارتقا خواهد یافت. سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مدل IMX888 سونی است، سنسور دوربین فوق عریض با رزولوشن 50 مگاپیکسلی مدل IMX858 سونی است و لنز سوم تله فوتو با سنسور 64 مگاپیکسلی برند OV64B همراه است Omnivision که نوید می دهد. برای ارائه طیف گسترده ای از گزینه ها با زوم اپتیکال 3.5 برابر. عکس را بده

Huawei P60 در پوستر رسمی

Huawei P60 در پوستر رسمی

پوستر تبلیغاتی همچنین نشان می دهد که سری هواوی P60 در رنگ های سفید، سبز و صورتی عرضه خواهد شد. البته در مراسم رونمایی ممکن است رنگ های بیشتری انتخاب شود. علاوه بر این، حلقه دوربین مرکزی دارای طراحی گسترده‌تر و روکش فلزی است که ظاهری براق و مدرن به آن می‌دهد.

به غیر از طراحی و سیستم دوربین، گفته می شود P60 Pro دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی با وضوح 2K و ساخت برند چینی BOE است که از نوع OLED است. پردازنده قدرتمند Snapdragon 8 Gen 2 به همراه ترکیب رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS4.0 در قسمت سخت افزار این دستگاه حضور خواهند داشت.

انتظار می رود این سری از سه مدل P60، P60 Pro و P60 Art (در غیر این صورت Ultra) تشکیل شود تا نیاز کاربران علاقه مند به موبایل های پرچمدار هواوی را برآورده کند.

نظر شما در مورد طراحی هواوی پی 60 پرو چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا