اخبار فناوری

اپل الزامات سختگیرانه حضوری را به دلیل افزایش موارد COVID-19 به تعویق انداخت

اپل دوباره به دلیل افزایش موارد COVID-19، بازگرداندن کارمندان به برنامه های کاری حضوری را متوقف کرد. این شرکت در ابتدا گفته بود که از هفته آینده کارمندان باید سه روز در هفته سر کار باشند، اما اکنون این الزام را به تعویق انداخته است.

به تعویق انداختن الزامات سختگیرانه کار چهره به چهره اپل

لازم به ذکر است که شرکت تاریخ جدیدی برای اجرای این الزام تعیین نکرده است. با این حال، کارکنان همچنان باید دو روز در هفته به صورت حضوری کار کنند.

کارمندان اپل در 11 آوریل پس از دو سال کار از خانه پس از شیوع کووید-19 شروع به بازگشت به دفاتر خود کردند. این شرکت برنامه ریزی کرده بود تا از یک رویکرد مرحله ای برای از سرگیری کار حضوری استفاده کند و در 4 می دو روز کار حضوری را برای کارمندان خود اعلام کرد.

گام بعدی در این رویکرد مرحله‌ای این بود که کارمندان سه روز در هفته (از جمله دوشنبه‌ها، سه‌شنبه‌ها و پنجشنبه‌ها) و از 23 می به دفاتر خود بازگردند. با این حال، این مرحله در فرآیند همان چیزی است که اپل اکنون به تعویق می اندازد.

به تعویق انداختن الزامات سختگیرانه کار چهره به چهره اپل

به تعویق انداختن الزامات سختگیرانه کار چهره به چهره اپل

همانطور که برای اولین بار توسط بلومبرگ گزارش شده است که اپل همچنان از کارمندان خود می خواهد که دو روز در هفته به صورت حضوری کار کنند، اما طبق طرح جدید، این مدت را به 3 روز در هفته افزایش نخواهد داد. شرکت این الزام را برای مدت نامحدود به تعویق می اندازد.

اپل همچنین سیاست های ماسک خود را افزایش می دهد و اکنون کارمندان خود را ملزم به پوشیدن ماسک در تمام مناطق مشترک می کند.

با افزایش مجدد موارد COVID-19 در ایالات متحده و سایر کشورها، تغییرات در برنامه های اپل رخ می دهد. بر اساس داده های گردآوری شده توسط نیویورک تایمز، بستری شدن در بیمارستان نیز در حال افزایش است، اما با سرعت بسیار کمتری.

اپل به دلیل اصرار بر اینکه کارمندان شخصاً کار کنند، مورد انتقاد قرار گرفته است، زیرا سیاست های آن نسبت به سایر شرکت های دره سیلیکون محدودتر است.

تصمیم جدید شرکت برای به تاخیر انداختن بازگشت به کار سه روز در هفته بعید است که منتقدان را آرام کند. در واقع، این امر می‌تواند منجر به انتقادات بیشتر بر اساس تایید اپل به افزایش موارد COVID-19 شود اما همچنان بر دو روز کار رو در رو اصرار دارد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا