اخبار فناوری

گواهی TENAA ردمی نوت ۱۳ پرو و نوت ۱۳ پرو پلاس مشخصات این گوشی ها را فاش کرد

برند زیرمجموعه شیائومی یعنی ردمی، در حال آماده شدن برای معرفی گوشی های سری Note آینده خود است. سری Redmi Note 13 شامل گوشی های نوت ۱۳، نوت ۱۳ پرو و نوت ۱۳ پرو پلاس می‌شود. هم اکنون، دو مدل ردمی نوت ۱۳ پرو و نوت ۱۳ پرو پلاس در میان داده های گواهی TENAA مشاهده شده اند.

جزئیات حافظه رم و فضای ذخیره سازی ردمی نوت ۱۳ پرو توسط گواهی TENAA فاش شد

افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station، به تازگی ادعا کرده که شیائومی در حال کار بر روی گوشی‌های هوشمند سری Redmi Note 13 است. مشخصات کلیدی و طرح شماتیک ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس فاش شده است. همچنین، این سری از گوشی های هوشمند شیائومی موفق به دریافت گواهی EEC شده اند. تمام این موارد نشان می‌دهد که زمان زیادی تا رونمایی سری Redmi Note 13 نمانده است. پست جدید افشاگر چینی معروف اطلاعات، یعنی Digital Chat Station در ویبو، نشان می‌دهد که ردمی نوت ۱۳ پرو و ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس موفق به دریافت گواهی TENAA شده اند.

ردمی نوت ۱۳ پرو در میان داده های TENAA

گواهی TENAA مشخصات کلیدی این گوشی های هوشمند آینده شیائومی را قبل از معرفی نشان می‌دهد. این سری از تلفن های هوشمند ردمی با شماره مدل‌های 23090RA98C و 2312DRA50C موفق به دریافت تاییدیه TENAA شده اند. این گواهینامه تأیید می‌کند که تلفن های هوشمند مذکور از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی خواهند کرد. نسخه جهانی Note 13 Pro+ (23090RA98C) در گواهینامه EEC با شماره مدل 23090RA98G مشاهده شده است. حرف G نشان دهنده نسخه گلوبال و حرف C نشان دهنده نسخه چین است.

گواهی TENAA نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با وضوح 1.5K خواهد بود. نمایشگر این دستگاه دارای وضوح ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ پیکسل است. افشای اطلاعات گذشته حاکی از آن است که شیائومی، این گوشی های هوشمند آینده خود را به رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی مجهز خواهد کرد. هم اکنون، گواهی TENAA نشان داده است که این دو گوشی هوشمند آینده سری ردمی نوت دارای دو تراشه مختلف با فرکانس های ۲.۴ و ۲.۸ گیگاهرتز هستند.

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس در میان داده های TENAA

مطابق با گزارش Mysmartprice، ردمی نوت ۱۳ پرو از ۶ گیگابایت، ۸ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت حافظه رم برخوردار خواهد بود. این تلفن هوشمند در نسخه های ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می‌شود. Redmi Note 13 Pro دارای ابعاد ۱۶۱.۱۵ در ۷۴.۲۴ در ۷.۹۸ میلی متر بوده و وزن ۱۸۷ گرمی دارد. این تلفن هوشمند به باتری پرظرفیت ۵,۱۶۰ میلی آمپری مجهز شده است.

گوشی Redmi Note 13 Pro Plus از ۱۸ گیگابایت حافظه رم برخوردار خواهد بود

در مقابل، Redmi Note 13 Pro Plus در نسخه های ۸، ۱۲، ۱۶ و ۱۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی عرضه خواهد شد. این تلفن هوشمند آینده ردمی دارای ابعاد ۱۶۱.۴۳ در ۷۴.۲ در ۹.۰ میلی متر بوده و وزن ۲۰۳.۹۶ گرمی خواهد داشت. گفته می‌شود که ردمی نوت ۱۳ پرو و ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس دارای سه لنز دوربین در قاب پشتی خود بوده و از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی برخوردارند. برای این دستگاه ها، یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز در نظر گرفته شده است.

ردمی نوت 13 پرو پلاس به دوربین 200 مگاپیکسلی و نمایشگر منحنی مجهز خواهد شد

نظر شما درباره این گوشی های هوشمند آینده سری ردمی نوت شیائومی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/26/%DA%AF%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C-tenaa-%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%AA-%DB%B1%DB%B3-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D9%88-%D9%86%D9%88%D8%AA-%DB%B1%DB%B3-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا