اخبار فناوری

گواهی 3C وان پلاس ۱۲ سرعت شارژ ۱۰۰ واتی این گوشی را تأیید کرد

وان پلاس در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی هوشمند پرچمدار آینده خود است. به تازگی، وان پلاس ۱۲ موفق به دریافت گواهی 3C شده است. گواهی مذکور برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه را، از جمله سرعت شارژ، فاش می‌کند.

وان پلاس ۱۲ احتمالا اواسط آبان یا اوایل آذر رونمایی می‌شود

گواهی 3C دو آداپتور را برای وان پلاس ۱۲ با شماره مدل های VCBAHBCH و VCBAOBCH نشان می‌دهد. هر دو آداپتور از توان خروجی ۱۱ ولت/۹.۱ آمپر پشتیبانی می‌کنند که به معنای سرعت شارژ ۱۰۰ وات است. این همان سرعت شارژ وان پلاس ۱۱ است. وان پلاس تأیید کرده که تلفن هوشمند پرچمدار آینده این شرکت از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برخوردار خواهد بود. این گوشی هوشمند به تاریخ در بنچمارک AnTuTu موفق به کسب امتیاز چشمگیر ۲,۱۱۰,۸۰۸ شده است. نسخه جهانی این دستگاه در میان داده های IMDA و GeekBench ظاهر شده است. همچنین این شرکت در حال همکاری با سونی برای آوردن سنسور دوربین دولایه پرچمدار Lytia به OnePlus 12 است. وان پلاس عکس های به کار گرفته شده با این گوشی را به اشتراک گذاشته تا توانایی های آن را نشان دهد.

تصاویر زنده وان پلاس ۱۲

تصویر زنده وان پلاس ۱۲

مطابق با گزارش Gizmochina، از دیگر ویژگی های شایعه شده OnePlus 12 می‌توان به برخورداری از صفحه نمایش خمیده با رزولوشن 2K اشاره کرد. سنسور اثرانگشت این دستگاه از نوع اپتیکال خواهد بود. این گوشی هوشمند پرچمدار از باتری پرظرفیت ۵,۴۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع بی سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. برای OnePlus 12 حافظه ذخیره ۲۵۶ گیگابایتی و حافظه رم ۱۲ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. هنوز تاریخ رونمایی این تلفن هوشمند اعلام نشده است. افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، ادعا می‌کند که این گوشی در نوامبر ۲۰۲۳ و در کنار Ace 3 در کشور چین معرفی خواهد شد.

تجهیز وان پلاس 12 به سنسور LYTIA دو لایه سونی تأیید شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده وان پلاس چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/04/%DA%AF%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C-3c-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%DB%B1%DB%B2-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98-%DB%B1%DB%B0%DB%B0-%D9%88%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا