اخبار فناوری

گوشی Xiaomi 14 CIVI فاش شد: نسخه تغییر نام یافته CIVI 4 Pro

همین ۳ روز پیش بود که شیائومی رسماً از CIVI 4 Pro رونمایی کرد. در ابتدا شایعاتی منتشر شده بود که نشان می‌داد این تلفن هوشمند در بازار جهانی عرضه می‌شود. اما دیروز گزارشی منتشر شد و این شایعات را رد کرد. گفته می‌شود که شیائومی سیوی ۴ پرو تنها در بازار های چین و هند عرضه خواهد شد. هم اکنون، اطلاعاتی درباره گوشی هوشمند Xiaomi 14 CIVI به بیرون درز کرده است. با مایفون مگ همراه باشید.

گوشی هوشمند Xiaomi 14 CIVI در انحصار بازار هند باقی می‌ماند

گوشی CIVI 4 Pro با نام Xiaomi 14 CIVI راهی بازار هند می‌شود. در حقیقت، بسیاری از ویژگی های این دو تلفن هوشمند یکسان بوده و شیائومی ۱۴ سیوی، نسخه ری‌برند شده CIVI 4 Pro خواهد بود. در حال حاضر، ما تفاوت های دقیق بین این دو گوشی هوشمند را نمی‌دانیم.

داده های Mi Code

سری CIVI شیائومی، با طراحی شیک و سنسور های دوربین باکیفیت خود، از سایر گوشی های هوشمند این غول فناوری چینی، متفاوت است. همان‌طور که می‌دانید، CIVI 4 Pro اولین تلفن هوشمند مجهز به تراشه Snapdragon 8s Gen 3 است. این چیپست قدرتمند، نسخه‌ای از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ با فرکانس پایین‌تر است. عملکرد اسنپدراگون ۸ اس نسل ۳ کوالکام، مشابه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ سال گذشته است.

سیستم دوربین های Xiaomi CIVI 4 با همکاری لایکا توسعه یافته‌ و قرار است عصر جدیدی از عکاسی با موبایل را آغاز کند! هم اکنون می‌دانیم که این تلفن هوشمند، با نام شیائومی ۱۴ سیوی راهی بازار هند خواهد شد. این تلفن هوشمند آینده شیائومی در میان داده های Mi Code مشاهده شده است. بنابراین، انتظار داریم که اطلاعات منتشر شده، قابل اعتماد باشند. این دستگاه با اسم رمز chenfeng و شماره مدل داخلی «N9» در دست توسعه قرار دارد. در مراسم رونمایی این تلفن هوشمند، به شباهت های آن با Xiaomi 14 Pro اشاره شد. به همین علت است که شیائومی برای این گوشی، نام CIVI 4 Pro را در نظر گرفته است. متاسفانه در حال حاضر، اطلاعاتی درباره قیمت این دستگاه در کشور هند به بیرون درز نکرده است.

شیائومی ۱۴ لایت هرگز معرفی نمی‌شود

انتظار می‌رود که Xiaomi 14 CIVI در مقایسه با Xiaomi 14 قیمت ارزان‌تری داشته باشد. چندی پیش افشاگر معروف اطلاعات، یعنی Digital Chat Station، ادعا کرده بود که تلفن هوشمندی با نام Xiaomi 14 Lite در راه است. اما گزارش اخیر Gizmochina، ادعا می‌کند که مدلی با این نام معرفی نخواهد شد. همچنین گفته می‌شود که Xiaomi 14 CIVI یا همان CIVI 4 Pro در انحصار بازار های چین و هند باقی مانده و در بازار جهانی عرضه نمی‌شود.

شیائومی CIVI 4 Pro در بازار جهانی عرضه نخواهد شد: خبری از شیائومی ۱۴ لایت نیست؟

نظر شما درباره گوشی هوشمند Xiaomi 14 CIVI چیست؟ آیا شما هم منتظر عرضه جهانی این تلفن هوشمند بودید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/24/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-xiaomi-14-civi-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1-%D9%86%D8%A7%D9%85-%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA%D9%87-civi-4-pro/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا