اخبار فناوری

آپدیت اندروید 13 سونی اکسپریا 10 مارک 4 رسما معرفی شد

آپدیت اندروید 13 سونی تاکنون به 5 محصول از این شرکت ژاپنی رسیده است. 2 عضو خانواده و 2 نفر 4 عضو خانواده را در کنار Xperia Pro i علامت گذاری کنید. گوشی بعدی سونی اکسپریا که به اندروید 13 آپدیت می شود، دستگاهی میان رده از خانواده مارک 4 است، بله، امروز آپدیت اندروید 13 برای سونی اکسپریا 10 مارک 4 به طور رسمی منتشر شد.

آپدیت اندروید 13 سونی اکسپریا 10 مارک 4

Sony Xperia 10 IV جدیدترین دستگاه این برند ژاپنی است که آپدیت اندروید 13 را دریافت کرده است.این دستگاه سیستم عامل اندروید 13 را به صورت آپدیت OTA در جنوب شرق آسیا با نسخه آپدیت 65.1.A.4.8 دریافت کرد.

این آپدیت اندروید 13 سونی از نظر وصله های امنیتی اندروید چندان به روز نیست. ژاپنی ها تصمیم گرفته اند با این به روز رسانی وصله امنیتی دسامبر 2022 را به Xperia 10 Mark 4 تحویل دهند.

سونی اکسپریا 10 مارک 4

سونی اکسپریا 10 مارک 4

همانطور که می دانیم، سونی مدت زیادی است که رابط شخصی سازی سنگین روی اندروید ندارد. مثلا رابط کاربریش اسم خاصی نداره و در واقع همون اندروید خام رو با نرم افزار مخصوص میده.

در نتیجه، به‌روزرسانی اندروید 13 برای Xperia 10 Mark 4 ممکن است گزینه‌های سفارشی‌سازی برای تم‌ها، رنگ‌ها و آیکون‌های مختلف، سیستم سلامت دیجیتال به‌روزرسانی شده، امنیت بهبودیافته، امکان تنظیم زبان‌های مختلف برای برنامه‌های مختلف به طور جداگانه از زبان سیستم‌عامل را ارائه دهد. . ، مجوزهای بهبود یافته و موارد دیگر.

آیا گوشی ارزان قیمت جدید سونی را دارید؟ آیا آپدیت اندروید 13 را دریافت کرده اید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا