اخبار فناوری

گلکسی F34 5G سامسونگ از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود

سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از یک گوشی هوشمند جدید سری F  است. سامسونگ تأیید کرده است که گلکسی F34 5G در هند معرفی خواهد شد. این غول فناوری کره ای، پوستری را منتشر کرده که برخی از مشخصات کلیدی گوشی هوشمند مورد بحث را تأیید می‌کند.

برخی از مشخصات کلیدی گلکسی F34 5G سامسونگ رسماً اعلام شد 

برخی از مشخصات و ویژگی‌ های کلیدی گلکسی F34 5G، توسط سامسونگ تأیید شده است. این تلفن هوشمند از یک باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار خواهد بود. سامسونگ همچنین طراحی این گوشی را نشان داده است. در ادامه نگاهی به ویژگی ها و سایر مشخصات F34 5G خواهیم انداخت. فریم و پنل پشتی این تلفن هوشمند به طور خمیده طراحی شده است. پوستر منتشر شده نشان می دهد که این تلفن هوشمند آینده سامسونگ دارای دکمه پاور و تنظیم صدا بر روی لبه راست فریم خواهد بود. به نظر می‌رسد که سنسور اثر انگشت نیز با دکمه پاور یکپارچه شده است.

پوستر منتشر شده از سوی سامسونگ

حاشیه های صفحه نمایش Galaxy F34 5G (به جز لبه پایینی) نسبتا کم است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند نیز درون یک ناچ قطره ای شکل قرار گرفته است. سامسونگ تایید کرده که این تلفن هوشمند از یک صفحه نمایش Super AMOLED برخوردار خواهد بود. ادعا می‌‌شود که این نمایشگر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار داده و توانایی تولید حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت را دارد.  قاب پشتی F34 5G از نوع پلی کربنات بوده و در دو رنگ مشکی و سبز قابل تهیه خواهد بود.

سه لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی هوشمند آینده سامسونگ دیده می‌شود. سامسونگ تأیید کرده که دوربین اصلی این تلفن هوشمند وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از لرزشگیر اپتیکال نیز بهره مند خواهد بود. دوربین این گوشی هوشمند از حالت «Fun Mode» برخوردار بوده که ۱۶ افکت مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دستگاه همچنین از Single Take نیز پشتیبانی می‌کند که تا چهار ویدیو و چهار عکس را در یک قاب می‌گیرد.

پوستر های منتشر شده از سوی سامسونگ

شایعاتی درباره مشخصات Galaxy F34 منتشر شده است

یکی از ویژگی های برجسته Galaxy F34 5G سامسونگ، باتری آن است. این غول فناوری کره ای تایید کرده که تلفن هوشمند مورد بحث از باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار خواهد بود. ادعا می‌‌شود که باتری این دستگاه می‌تواند تا ۲ روز شارژ دهی داشته باشد. به نظر می‌رسد که Galaxy F34 5G نسخه ای از Galaxy M34 5G خواهد بود.

این گوشی هوشمند به تازگی در کشور هند معرفی شده است. اگر شایعه مذکور درست باشد، گلکسی F34 5G به یک صفحه نمایش AMOLED ۶.۵ اینچی با وضوح FullHD+ مجهز خواهد شد. تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ به عنوان قلب تپنده این تلفن هوشمند، در نظر گرفته شده است. به جز دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو برای F34 5G به کار گرفته خواهد شد.

گلکسی M34 5G سامسونگ با تراشه اگزینوس و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

همان طور که Mysmartprice اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که دوربین سلفی Galaxy F34 5G از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار باشد. احتمالا در آینده ای نزدیک، سایر مشخصات این گوشی هوشمند تایید خواهد شد. در صورت اعلام تاریخ رونمایی و یا مشخصات بیشتر، آن را با شما در مایفون مگ به اشتراک خواهیم گذاشت.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده سامسونگ چیست؟

نوشته گلکسی F34 5G سامسونگ از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود اولین بار در مایفون مگ پدیدار شد.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/25/%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-f34-5g-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%DB%B1%DB%B2%DB%B0-%D9%87%D8%B1%D8%AA%D8%B2%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا