اخبار فناوری

فناوری لمسی جدید در سایر ویژگی های گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 + 6 استفاده خواهد شد.

به تازگی خلاصه ای از شایعاتی که در مورد گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 می دانیم توسط یک منبع موثق منتشر شده است. در این خلاصه آمده است که از فناوری لمسی جدید در گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 استفاده خواهد شد، تراشه «Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy» برای آنها انتخاب شده و 5 مشکل دیگر نیز تایید شده است.

فناوری لمسی جدید در Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5

مورد اول این به طراحی جدید لولای اشکی اشاره دارد. این واقعیت که هر دو گوشی جدید تاشو 2023 سامسونگ از فناوری جدید لولا استفاده می کنند به طوری که وقتی دستگاه بسته است، دیگر شاهد مکالمه بین دو لبه دستگاه نباشیم.

این لولا از گواهی IPX8 پشتیبانی می کند. این یعنی مقاومت در برابر غوطه ور شدن در آب تا عمق 1.5 متری و مدت زمان 30 دقیقه. با این حال، مقاومت در برابر گرد و غبار وجود ندارد. این گواهی در 2 نسل قبلی نیز وجود داشت.

گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5

گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5

عنصر دوم این است که تقریباً هیچ تفاوتی در اندازه گلکسی زد فولد 4 و زد فولد 5 وجود ندارد. با این حال، به دلیل همان لولای اول و جدید، ضخامت کلی دستگاه در حالت تا شدن حدود 13 میلی متر است که پیشرفت خوبی است. .

مورد سوم به وزن 254 گرمی گلکسی زد فولد 5 اشاره دارد. گلکسی زد فولد 4 263 گرم وزن داشت که 9 گرم کاهش داشته است.

مورد چهارم و پنجم این به ما می گوید که صفحه نمایش خارجی گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 چگونه خواهد بود. گلکسی زد فولد 5 با همان اندازه صفحه نمایش خارجی نسل قبلی که 6.2 اینچ بود عرضه می شود. گلکسی زد فلیپ 5 با یک نمایشگر بیرونی مربعی عرضه می شود که بیشتر سطح بیرونی دستگاه را می پوشاند. اندازه این صفحه نمایش حدود 3.4 اینچ است.

مورد ششم به کاهش حاشیه صفحه نمایش تاشو گلکسی زد فلیپ 5 اشاره دارد.با توجه به حاشیه زیاد و نسبتا زیاد نسل های قبلی، این موضوع ممکن است قابل توجه باشد. با این حال، مشخص نیست که چقدر کمتر خواهد بود.

عنصر هفتم این به فناوری لمسی جدید اشاره دارد. متاسفانه جزئیاتی در این مورد وجود ندارد.

در نهایت توییت دیگری به استفاده از همین تراشه سری گلکسی اس 23 برای سری گلکسی زد 5 اشاره دارد. تراشه اختصاصی اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی که فرکانس بالاتری نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 2 معمولی دارد، برای گوشی های تاشو این برند استفاده خواهد شد.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر گوشی های پرچمدار جدید سامسونگ برای سال 2023 هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا