اخبار فناوری

گلکسی فیت ۳ سامسونگ احتمالا در نیمه اول ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد

سامسونگ ساعت های هوشمند بسیار خوبی می‌سازد، به خصوص پس از همکاری با گوگل برای سیستم عامل Wear OS. اما از زمان معرفی Galaxy Fit 2 سال ها می‌گذرد. ماه گذشته میلادی شایعاتی درباره گلکسی فیت ۳ سامسونگ منتشر شد. هم اکنون گفته می‌شود که این مچ‌بند هوشمند ارزان قیمت در نیمه ابتدایی سال آینده میلادی معرفی خواهد شد.

 سامسونگ برنامه هایی برای فروش ۱ میلیون واحد از گلکسی فیت ۳ دارد

با وجود آنکه طراحی Galaxy Fit 3 به بیرون درز کرده، اما هنوز مشخصات و تاریخ رونمایی آن مشخص نیست. طبق گفته های یک افشاگر اطلاعات به نام Revegnus، سامسونگ قصد دارد گلکسی فیت ۳ را در نیمه ابتدایی ۲۰۲۴ معرفی کند. طبق گزارش‌ها، هیچ رویداد جداگانه‌ای برای رونمایی از این گجت پوشیدنی وجود نخواهد داشت. همچنین گزارش شده است که سامسونگ برنامه هایی برای تولید و فروش حدود یک میلیون دستگاه از Galaxy Fit 3 دارد. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره مشخصات این مچ‌بند هوشمند ارزان قیمت آینده سامسونگ در دست نیست.

Galaxy Fit 3

با وجود عدم انتشار مشخصات گلکسی فیت ۳، اما تصاویر فاش شده از این محصول برخی از ویژگی های آن را به ما نشان می‌دهد. از تصاویر منتشر شده مشخص است که این گجت پوشیدنی صفحه نمایش OLED رنگی بسیار بزرگتری نسبت به نسل قبل (Galaxy Fit 2) خواهد داشت. همچنین انتظار می‌رود که گلکسی فیت ۳ دارای سنسور ضربان قلب باشد. همان‌طور که وب‌سایت SamMobile اشاره می‌کند، این گجت پوشیدنی مقرون به صرفه آینده سامسونگ دارای امکاناتی مانند پایش خواب، GPS، شتاب سنج، ژیروسکوپ و سنسورهای دیگر خواهد بود.

این مچ‌بند هوشمند آینده سامسونگ در سه رنگ قابل تهیه خواهد بود. از آنجایی که Galaxy Fit 3 صفحه نمایش بزرگتر و ویژگی های بهتری نسبت به نسل قبل دارد، احتمالا گران‌تر از آن خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که سامسونگ برای معرفی Galaxy Buds 3 در نیمه دوم سال آینده میلادی آماده خواهد شد.

ظرفیت باتری و سرعت شارژر گلکسی فیت ۳ سامسونگ فاش شد

نظر شما درباره Galaxy Fit 3 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/07/%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D9%81%DB%8C%D8%AA-%DB%B3-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87-%D8%A7%D9%88%D9%84/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا