اخبار فناوری

تحریک جدید سامسونگ از اپل در تبلیغات Galaxy Z Flip 4: از حصار خارج شوید

حدود یک ماه و نیم پیش که ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ اپل را مسخره می کند برای اینکه دستگاه تاشو نداشته باشیم با هم دیدیم. تبلیغات سامسونگ آمریکا عموماً تند، مستقیم و مستمر هستند. در ادامه این ویدیو امشب، طعنه جدید سامسونگ به اپل معرفی Galaxy Z Flip 4 می بینیم که با همان شعار «از حصار برو بیرون» ادامه می دهد.

طعنه جدید سامسونگ به اپل

سامسونگ در تلاش برای جذب مشتریانی است که نمی دانند چگونه بین سامسونگ و اپل یکی را انتخاب کنند، یک ویدیوی تبلیغاتی منتشر کرد تا بگوید اگر به سامسونگ بروید، حتی دوستان اپل شما هم می توانند به تصمیم شما بپیوندند و به سامسونگ سوئیچ کنند!

در جدیدترین تبلیغ گلکسی زد فلیپ 4، سامسونگ طراحی ساده و سنتی آیفون را مسخره می کند، بنابراین به طور غیرمستقیم اپل را به دلیل نداشتن چیز جدیدی مانند تلفن تاشو تمسخر می کند. این ویدئوی کوتاه را با هم تماشا می کنیم:

این آگهی تبلیغاتی همان مردی است که در ویدیوی قبلی از حصار بالا رفت. او به معنای واقعی کلمه نماد افرادی است که انتخاب بین آیفون اپل یا گوشی هوشمند سامسونگ برایشان مشکل است.

مرد حاضر در آگهی می‌گوید که نمی‌تواند گوشی هوشمند سامسونگ را ارتقا دهد، زیرا نگران است دوستانش چه فکری کنند، اما دوستش به او می‌گوید:

وقتی Galaxy Z Flip 4 جدید خود را بیرون می آورید، مردم در انتخاب مردد هستند[un iPhone]”

آن مرد سپس یک گلکسی زد فلیپ 4 می گیرد و به دنبال آن دوستانش از پشت حصار بیرون می آیند تا به او بگویند که گوشی (گلکسی زد فلیپ 4) چقدر باحال است. این آگهی با زیرنویس‌های «زمان خروج از حصار» و «کهکشان در انتظار» به پایان می‌رسد و دوباره به برند گلکسی سامسونگ برای طیف وسیعی از گوشی‌های هوشمند، هدفون، لپ‌تاپ و موارد دیگر اشاره می‌کند.

در ابتدا، این تبلیغ نه تنها برای تمسخر طراحی خسته کننده اپل، بلکه برای نمایش طراحی منحصر به فرد تاشو گوشی های هوشمند Galaxy Z Flip منتشر شد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طراحی گلکسی زد فلیپ 4 ممکن است برای همه مناسب نباشد. اکثر مردم هنوز با طراحی سنتی غیر تاشو خوب هستند، به خصوص از آنجایی که برخی از تلفن های تاشو به کاربران نیاز دارند که مشخصات سخت افزاری کمتری در زمینه هایی مانند دوربین و ظرفیت باتری داشته باشند.

نطر شما چی هست؟ آیا زمان ترک حصار فرا رسیده است؟

سامسونگ اپل را به دلیل نداشتن دستگاه تاشو + فیلم طعنه می‌زند

سامسونگ بار دیگر با یک دوربین 108 مگاپیکسلی اپل را مسخره می کند

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا