اخبار فناوری

اندروید اوتو نسخه ۱۰ از راه رسید

در Google I/O 2022 یک بازطراحی بزرگ برای Android Auto و با اسم رمز «Coolwalk» ارائه شد. رابط کاربری اندروید اوتو برای نمایشگرهای بزرگ‌تر اصلاح شده بود و حالت تقسیم صفحه را در میان انبوهی از پیشرفت‌های دیگر معرفی کرد. هشت ماه پس از رونمایی اولیه، گوگل در ابتدای سال ۲۰۲۳ طراحی جدید Android Auto را برای همه ارائه کرد. از آن زمان این شرکت در حال آزمایش تغییرات جزئی رابط کاربری بوده اما هیچ چیز مهمی ارائه نشده است. گوگل اکنون در سکوت اندروید اوتو نسخه ۱۰ را با رابط کاربری جدید برای دستیار گوگل منتشر کرده است.

اندروید اوتو نسخه ۱۰

احتمالا انتظار دارید که در نسخه دهم از Android Auto ویژگی‌ها یا تغییرات جدید زیادی را ببینید، اما متاسفانه اینطور نیست.

در حقیقت تنها یک تغییر عمده در Android Auto نسخه 10.0 وجود دارد و آن رابط کاربری Google Assisstant است که به روز شده. البته حتی مشخص نیست که آیا طراحی مجدد گوگل اسیستنت با آپدیت نسخه ۱۰ اندروید اوتو مرتبط است یا خیر!

Android Auto 10

Android Auto 10

در مورد ظاهر جدید “glow” باید گفت که شبیه به ظاهر دستیار صوتی گوگل در تلفن‌های هوشمند اندرویدی شده که یک نوار درخشان در پایین دارد. Google Assistant اولین بار با این طراحی در پیکسل 4 و سال ۲۰۱۹ ظاهر شد. پیش از این ظاهر جدید، دستیار صوتی گوگل در بالای صفحه نمایش اندروید اتو با نوار مشکی و لوگوی دستیار ظاهر می شد.

به نظر می رسد هیچ پیشرفت دیگری در ارتباط با ظاهر جدید Google Assistant در Android Auto وجود ندارد، به جز اینکه ظاهری مدرن تر به آن داده است.

با توجه به کندی سنتی گوگل در ارائه تغییرات Android Auto برای همه، انتظار نداشته باشید به این زودی آپدیت Android Auto v10 روی گوشی شما ظاهر شود.

شما از اندروید اوتو استفاده می‌کنید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/15/%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%88%D8%AA%D9%88-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%DB%B1%DB%B0-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا