اخبار فناوری

گلکسی زد فولد 6 اسلیم تا پایان سال جاری معرفی خواهد شد

طبق گزارش ها، سامسونگ در حال کار بر روی مدل جدیدی برای نسل بعدی گوشی های تاشو خود به نام گلکسی زد فولد 6 اسلیم است که گفته می شود در سه ماهه آخر سال جاری (حدود پاییز) عرضه خواهد شد.

Galaxy Z Fold 6 Slim

مدتی از انتشار احتمالی آن می گذرد Galaxy Z Fold 6 Ultra ما می دانیم، اما این اولین باری است که در مورد Galaxy Z Fold 6 Slim می شنویم. این اطلاعات از داخل صنعت و توسط یک تحلیلگر قابل اعتماد است. راس یانگاین نشان داد که نسخه باریک ممکن است صفحه نمایش بزرگتری نسبت به گلکسی Z Fold 6 استاندارد داشته باشد و ممکن است فاقد پشتیبانی از قلم S باشد.

یانگ به جزییات بیشتر وارد نشد، جز اینکه گفت که ابعاد صفحه نمایش داخلی و خارجی دستگاه را در گزارش های بعدی فاش خواهد کرد. اما می‌توانیم فرض کنیم که Z Fold 6 Slim ممکن است پاسخ سامسونگ به دستگاه‌های تاشو رقیب تولیدکنندگان چینی باشد، که بسیاری از آنها صفحه‌نمایش تاشو بزرگ‌تر و نازک‌تری نسبت به دستگاه‌های تاشو سامسونگ دارند.

Galaxy Z Fold 6 Slim

Galaxy Z Fold 6 Slim

مشخص نیست که مدل Slim برای سری Z Fold 6 چه معنایی دارد، طبق گفته یانگ، مدل Slim می تواند به اندازه Galaxy Z Fold 6 معمولی باشد، بنابراین می تواند بین مدل های معمولی و پریمیوم مانند مدل پلاس پرچمدار سامسونگ قرار بگیرد. گوشی های گلکسی اس.

با این حال باید دید این مدل باریک چقدر در دسترس خواهد بود. گفته می شود گلکسی زد فولد 6 اولترا است فقط در کره جنوبی عرضه خواهد شد و همین امر می تواند در مورد Fold 6 Slim نیز صدق کند.

البته باید دید چنین مدل باریکی اصلا وجود دارد یا خیر. یانگ سابقه بسیار خوبی در مورد شایعات در مورد دستگاه های آینده سامسونگ دارد، اما از آنجایی که این اولین باری است که در مورد Fold 6 Slim می شنویم، باید منتظر ماند تا اطلاعات و شواهد بیشتری به دست بیاید.

نظر شما در مورد مدل بالقوه Galaxy Z Fold 6 Slim با صفحه نمایش بزرگتر و ضخامت کمتر چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/24/%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B2%D8%AF-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%AF-6-%D8%A7%D8%B3%D9%84%DB%8C%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%85/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا