اخبار فناوری

رندر گلکسی واچ 7 اولترا سامسونگ با تغییر طراحی عمده منتشر شد

مدتی است که می دانیم سامسونگ این کار را انجام خواهد داد گلکسی واچ 7 در سه مدل استاندارد FE و Ultra در این رویداد موجود است برچیدن در تیرماه معرفی شد. تا به حال، جزئیات مربوط به ساعت های هوشمند جدید کمیاب بوده است، اما با نزدیک شدن به زمان رونمایی، اکنون اطلاعات بیشتری فاش می شود. امروز کارآگاه معروف در مورد نشت، احضار کردن گلکسی واچ 7 اولترا منتشر شده، طراحی مجدد عمده این ساعت رده بالا را با قاب مربعی و صفحه نمایش دایره ای به نمایش می گذارد.

Samsung Galaxy Watch 7 Ultra را مشاهده کنید

در اینجا اولین نگاه ما به یک مدل از سری ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 7 است. تصاویری از ساعت هوشمند گلکسی واچ 7 اولترا به‌صورت آنلاین به بیرون درز کرده است و اولین نگاه ما به ارتقاء طراحی اصلی که سامسونگ با سری بعدی ساعت‌های هوشمند خود معرفی می‌کند، به ما می‌دهد.

این رندرها نشان می دهد که سامسونگ سعی کرده است بین طراحی مربع و دایره ای که گلکسی واچ به آن شهرت دارد سازشی پیدا کند. نتیجه چیزی است که شباهت زیادی به ساعت های سنتی Panerai دارد.

Samsung Galaxy Watch 7 Ultra را مشاهده کنید

Samsung Galaxy Watch 7 Ultra را مشاهده کنید

علاوه بر این، به نظر می رسد یک دکمه فیزیکی سوم در وسط وجود دارد که توسط دو دکمه فیزیکی قبلی در لبه سمت راست ساعت قرار دارد. این دکمه ممکن است راه را برای عملکردهای اضافی، به ویژه موارد مربوط به Galaxy AI هموار کند.

علاوه بر یکپارچگی بیشتر بین بند ساعت و قاب آن، سوراخ‌های بلندگوی بزرگ‌تری نیز ظاهر می‌شوند. پنل صفحه نمایش دایره‌ای 1.5 اینچی و ابعاد ساعت 47 در 47.4 در 16.4 میلی‌متر باقی مانده است که آن را به ضخیم‌ترین ساعت هوشمند در میان تمامی مدل‌های گلکسی واچ و اپل واچ تبدیل می‌کند. قاب چرخشی زیبای صفحه نمایش نیز در این مدل حفظ شده است و قاب آن با نشانگرهای فاصله 5 دقیقه ای تزئین شده است، یکی دیگر از انتخاب های طراحی که آن را بیشتر شبیه به یک ساعت غیرهوشمند می کند.

گزارش های قبلی حاکی از آن بود که سری گلکسی واچ 7 دارای اسلایدهای جدید خواهد بود، 50 درصد سریعتر از نسل قبلی عرضه می شود و در نهایت یک ویژگی ممکن است اندازه گیری قند خون به ارمگان بیاورید. انتظار می رود سامسونگ در رویداد Unpacked خود که قرار است در تاریخ 10 تا 20 جولای در پاریس، فرانسه برگزار شود، از سری گلکسی واچ 7 رونمایی کند.

نظر شما در مورد بازطراحی اصلی Samsung Galaxy Watch 7 Ultra چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/24/%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B1-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D9%88%D8%A7%DA%86-7-%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%B1%D8%A7-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا