اخبار فناوری

ایسوس ROG Ally X با یک باتری بسیار حجیم از راه خواهد رسید

مشخصات کامل کنسول قابل حمل آینده ایسوس هم اکنون قبل از عرضه رسمی دستگاه به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. در حالی که ایسوس تغییرات گسترده ای در آن ایجاد کرده است ROG Ally X در مقایسه با نسل قبل، گزارش جدید، ظرفیت باتری، سیستم خنک کننده جدید، پورت USB Type-C اضافی و سایر تغییرات این محصول را نشان می دهد.

ایسوس با ROG Ally X قصد دارد مشکلات نسل قبلی این کنسول را حل کند

به نام وحی @MysteryLupin ایسوس طی چند هفته گذشته به تدریج جزئیات مربوط به کنسول قابل حمل خود را فاش کرده است. اولین گزارش های این کاربر در مورد قیمت ROG Ally بود پس از این، @MysteryLupin ادعا کرد که ایسوس این دستگاه را برای آن راه اندازی کرده است 24 گیگابایت رم و یکی باتری بزرگ این شرکت اعلام کرده که عمر باتری کنسول قابل حمل خود به 8 ساعت خواهد رسید.

اکنون، VideoCardz او شواهدی ارائه کرده است که از بسیاری از اکتشافات قبلی @MysteryLupin پشتیبانی می کند. اگرچه منبع تصاویر فاش شده در حال حاضر ناشناخته است، VideoCardz اولین کسی بود که برنامه‌های ایسوس برای پلتفرم ROG Ally را به همراه تاریخ انتشار کامل دستگاه فاش کرد. به این ترتیب، در حال حاضر دلیلی برای شک در صحت آن نداریم.

ROG Ally X

بر اساس تصویر بالا، ROG Ally X تا حدودی شبیه به ROG Ally به نظر می رسد. اما پس از بررسی دقیق تر، ما یک طراحی d-pad متفاوت را می بینیم که VideoCardz ادعا می کند ASUS از آن به عنوان “حداقل صفحه Dاین تبلیغ می کند که می تواند تا پنج میلیون چرخه دوام بیاورد. افشاکننده اضافه می کند که پورت ROG XG Mobile با یک درگاه USB4 معمولی جایگزین می شود که از DisplayPort (DP 1.4) و USB Power Delivery 3.0 پشتیبانی می کند.

بنابراین، ROG Ally X به کارت های گرافیک فعلی مجهز شده است ROG Phone XG ایسوس مناسب نیست خواهد بود. با این حال، لپ تاپ جدید دارای یک پورت USB-C دوم است که با استاندارد کندتر USB 3.2 Gen 2 کار می کند. علاوه بر این، ROG Ally دارای 24 گیگابایت رم LPDDR5-7500 و SSD 1 ترابایتی سازگار با استاندارد M.2 2280 است.

کنسول جدید تایوانی در مورد عمر باتری حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت

همانطور که انتظار می رفت، ایسوس همچنان از صفحه نمایش 7 اینچی IPS (120/1080p هرتز) و پردازنده AMD Ryzen Z1 Extreme استفاده خواهد کرد. با این حال، ROG Ally X یک باتری دارد 80 وات در ساعت ظرفیت باتری آن دو برابر نسل قبلی است. علاوه بر این، محصول جدید ایسوس به لطف فن جدیدی که 23 درصد کوچکتر و 50 درصد باله های نازک تر دارد، جریان هوا را 10 درصد بهبود بخشیده است.

در کمال تعجب، استفاده از باتری 80 وات ساعتی ضخامت دستگاه جدید را تنها به 4.5 میلی متر افزایش می دهد. 36.9 میلی متر دست از متحد ROG در حال حاضر، شایعه شده است که ایسوس ROG Ally X را ۷۹۹ دلار قیمت گذاری کرده است. این شرکت جزئیات بیشتری را در مورد این دستگاه در تاریخ 13 ژوئن به اشتراک خواهد گذاشت.

شما چی فکر میکنید؟ آیا برای دستگاه جدید ایسوس هیجان زده اید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/24/rog-ally-x/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا