اخبار فناوری

گلکسی زد فولد 5 از همان دوربین اصلی نسل قبلی بدون افزایش مگاپیکسل استفاده می کند

سامسونگ احتمالا نسل بعدی گوشی هوشمند تاشو خود را به نام عرضه خواهد کرد گلکسی زد فولد 5 آشکار خواهد کرد. این دستگاه باید نسبت به نسل های قبلی خود ارتقاء قابل توجهی داشته باشد، اما برخی از قسمت های گوشی بهبود نمی یابند و یکی از مواردی که سامسونگ ممکن است نادیده گرفته باشد دوربین اصلی است. یک شایعه جدید ادعا می کند که گلکسی زد فولد 5 از سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 سامسونگ برای دوربین اصلی خود استفاده نخواهد کرد زیرا انجام این کار “غیرممکن” است.

دوربین اصلی Galaxy Z Fold 5

منبع این شایعه توضیح نمی‌دهد که چرا استفاده از حسگر ISOCELL HP2 برای Galaxy Z Fold 5 غیرممکن است و اگر این به دلیل محدودیت‌های هزینه یا فنی/فضا به دلیل فرم تاشو باشد، مرتبط است. در هر صورت، گلکسی زد فولد 5 ظاهرا از همان دوربین اصلی گلکسی زد فولد 4 استفاده خواهد کرد.

Samsung Galaxy Z Fold 4 (و احتمالا Z Fold 5) به سنسور ISOCELL GN3 مجهز شده است. این سنسور تصویر دارای وضوح 50 مگاپیکسل، دیافراگم f/1.8، پیکسل 1.0 میکرون و PDAF دو پیکسل (فوکوس خودکار تشخیص فاز) و OIS (تثبیت کننده اپتیکال تصویر) است.

دوربین اصلی Galaxy Z Fold 5

دوربین اصلی Galaxy Z Fold 5

سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 با گلکسی اس 23 اولترا معرفی شد و ممکن است در طول سال انحصاری این گوشی باقی بماند. در مورد گلکسی زد فولد 5، مشخص نیست که آیا سامسونگ حداقل دوربین های دیگر یا قابلیت های تله فوتو را ارتقا خواهد داد یا خیر. اما با دیدن اینکه چگونه حتی گلکسی A54 آینده با ویژگی‌های Nightography بهبود می‌یابد، ممکن است از سامسونگ بخواهد که تجربه دوربین Galaxy Z Fold 5 را به روش‌های دیگری بهبود بخشد، حتی اگر سنسور ISOCELL ارائه نکند. HP2 200MP.

انتظار می رود که سامسونگ گلکسی زد فولد 5 را در رویداد Unpacked در ماه آگوست تا سپتامبر 2023 معرفی کند. افشاگری های اخیر نشان می دهد که این گوشی دارای یک لولا بهبود یافته قطره ای شکل است که به دستگاه اجازه می دهد تا صاف شود و فاصله بین دو نیمه صفحه نمایش را از بین ببرد. سامسونگ در حال حاضر در حال انجام تست های نهایی دوام روی این طراحی لولای جدید است. همچنین ظاهرا این گوشی باریکتر از نسل فعلی تاشو خواهد بود.

نظر شما در مورد دوربین اصلی گلکسی زد فولد 5 چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا