اخبار فناوری

مقایسه تست باتری Galaxy S23 Ultra با آیفون 14 پرو مکس: سامسونگ در مقابل اپل

پس از تماشا تست سرعت Galaxy S23 Ultra سامسونگ در مقابل آیفون 14 پرو مکس اپل و تست سقوط Galaxy S23 Ultra با آیفون 14 پرو مکس، زمان مقایسه جالب دیگری فرا رسیده است. به تازگی مقایسه تست باتری گلکسی اس 23 اولترا با آیفون 14 پرو مکس منتشر شده است که می تواند نتیجه قابل توجهی را به شما نشان دهد!

مقایسه تست باتری Galaxy S23 Ultra

مشخصات روی کاغذ چیزی در مورد بهبود عملکرد سامسونگ پرچمدار 2023 نمی گوید. همان باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایشی با همان اندازه و وضوح. البته، ارتقای معمول چیپ نسبت به نسل قبلی وجود دارد.

آیا این دستگاه می تواند عمر باتری بهتری نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد؟ در برابر جدیدترین پرچمدار برتر اپل چگونه عمل خواهد کرد؟ ابتدا مشخصات واقعی در تست باتری آمده است Galaxy S23 Ultra در عوض آیفون 14 پرو مکس بیا با هم بررسی کنیم

مقایسه مشخصات Galaxy S23 Ultra و iPhone 14 Pro Max برای تست باتری

مقایسه مشخصات Galaxy S23 Ultra و iPhone 14 Pro Max برای تست باتری

باتری گلکسی اس 23 اولترا حدود 15 درصد بزرگتر از باتری آیفون 14 پرو مکس است. هر دو دستگاه دارای یک تراشه 4 نانومتری هستند که توسط خود شرکت برای اپل طراحی شده است، اما نسخه انحصاری تراشه کوالکام برای سامسونگ انتخاب شده است.

صفحه نمایش نماینده سامسونگ کمی بزرگتر است و با وضوح بالاتری ارائه شده است. تفاوت در سیستم عامل نیز ممکن است بر نتیجه تأثیر بگذارد.

خوب، صحبت کافی است! بیایید فیلم مقایسه را ببینیم:

قبل از صحبت در مورد نتیجه این تست بد نیست مقایسه کنیم تست باتری آیفون 14 پرو همچنین Max with Galaxy S22 Ultra را ببینید.

همانطور که در ویدیوی بالا مشاهده می کنید، گلکسی اس 23 اولترا بهترین عملکرد باتری تست شده توسط این بنچمارک را دارد. همچنین نزدیک ترین عملکرد را به پرچمدار برتر اپل ارائه می دهد. حتی شایان ذکر است که در تعداد قابل توجهی از آزمایشات او بهتر از نماینده اپل عمل کرد.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما آیا سامسونگ به عملکرد نه چندان درخشان محصولات موبایل خود در بخش باتری پی برده است و این شروعی برای حل این مشکل است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا