اخبار فناوری

گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ نسبت ابعاد تصویر جدید و سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت

در حالی که همگی مشتاقانه منتظر رونمایی گلکسی زد فولد ۵ هستیم، گمانه زنی ها درباره نسل آینده این تلفن هوشمند تاشو آغاز شده است. یک افشاگر اطلاعات ادعا می‌کند که گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ در بخش طراحی، تغییرات قابل توجهی نسبت به نسل قبل خواهد داشت. بارزترین تغییر، مربوط به نسبت ابعاد تصویر این گوشی هوشمند تاشو می‌شود. این تغییر احتمالا با الهام از پیکسل فولد گوگل ایجاد خواهد شد.

گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ تغییراتی نسبت به نسل قبل خواهد داشت

به گفته منبع این گزارش، گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ نسبت ابعاد جدیدی خواهد داشت. این تلفن هوشمند تاشو ممکن است از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN3 برای دوربین اصلی استفاده کند. این سنسور در زد فولد ۴ و Z Fold 5 به کار گرفته شده است. این موضوع می‌تواند برای کسانی که انتظار ارتقای دوربین را دارند، ناامید کننده باشد. اما نکته جالب در تغییرات احتمالی در نسبت ابعاد صفحه نمایش این گوشی نهفته است.

Galaxy Z Fold 4

در حال حاضر، Galaxy Z Fold 4 دارای نسبت تصویر ۲۳.۱:۹ است. این افشا کننده ادعا می‌کند که سامسونگ ممکن است نسبت ابعاد عریض تری را برای گلکسی زد فولد ۶ به کار گیرد. احتمالا سامسونگ از استراتژی طراحی Pixel Fold تقلید خواهد کرد. این تصمیم سامسونگ می‌تواند به معنای تغییر طراحی به سمت نسبت‌های معمولی‌ تر باشد که در گوشی‌های تاشو مانند Honor Magic Vs (۲۱.۳:۹)،  X  ویوو ایکس فولد ۲ (۲۱:۹) و Pixel Fold (۱۷.۴:۹) دیده می‌شود.

البته لازم به ذکر است که نکات مذکور، گمانه زنی های اولیه هستند و در قطعیت آن ها شک و تردید وجود دارد. منبع این گزارش جزئیات زیادی را در اختیار ما قرار نمی‌دهد. همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، طراحی و استراتژی سامسونگ ممکن است بر اساس عوامل متعددی از جمله بازخورد کاربران و عملکرد Galaxy Z Fold 5، که هنوز رونمایی نشده، تغییر کند. احتمالا می‌دانید که گلکسی زد فولد ۵ در کنار زد فلیپ ۵ و در رویداد Unpacked آینده سامسونگ معرفی خواهد شد. این رویداد در ماه آینده میلادی و در کشور کره جنوبی برگزار می‌شود.

فناوری لمسی جدید در Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 استفاده خواهد شد + ۶ ویژگی دیگر

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند تاشو آینده سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/22/%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B2%D8%AF-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%AF-%DB%B6-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D9%86%D8%B3%D8%A8%D8%AA-%D8%A7%D8%A8%D8%B9%D8%A7%D8%AF-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا