اخبار فناوری

با دستیار فروش جدید خود آشنا شوید

دسترسی آسان، آنلاین، بدون محدودیت، امنیت بالا و امکان تست رایگان؛ این کلمات کلیدی برای انتخاب کافی هستند. اگر می خواهید خدمات جدیدی را انتخاب و آزمایش کنید، اگر به یک دستیار آنلاین و در دسترس برای کسب و کار خود نیاز دارید، اگر با مباحث حسابداری آشنا نیستید و از حسابداری سنتی خسته شده اید، سرویس آنلاین ابرا این بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید.

سرویس آنلاین ابرا یک دستیار آنلاین برای کسب و کار شما است. بستری که در آن تمامی محاسبات حسابداری مانند خرید، فروش، فاکتور آنلاین، درآمد و هزینه ها را به صورت آنلاین انجام داده و آنها را ثبت کرده است. مواردی مانند امکان دسترسی به حساب های شما در هر زمان و مکان، امنیت بالا، دسترسی آسان از طریق مرورگر وب و عدم نیاز به نصب برنامه های جداگانه، قابل استفاده توسط شرکا در تمامی شعب یک شرکت و امکان تعیین سطح دسترسی افراد در نرم افزار از ویژگی های اصلی نرم افزار آنلاین ابر هستند.

در واقع این سرویس آنلاین با توجه به نیاز و نظرات کاربران به روز شده و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. آموزش این سرویس آنلاین به صورت رایگان توسط کارشناسان پشتیبانی ارائه می شود. علاوه بر این، تمام قسمت ها دارای فیلم های آموزشی هستند که می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید.

چرا استفاده از سرویس آنلاین ابرا بهتر است؟

  1. 1- بسته به نرم افزار و استاندارد عملکردی پایانه های فروشگاهی
  2. 2- دسترسی آسان به اطلاعات سیستمی و سازمانی در هر زمان و هر مکان
  3. 3- ادغام امور مالی سازمانها و ایجاد انسجام و تداوم بین واحدهای مختلف.
  4. 4- کاغذبازی را بردارید و مشکل کمبود جا را حل کنید
  5. 5- ایجاد اکوسیستم برای کسب و کارها
  6. 6- سرعت بالا در تولید و پردازش اطلاعات
  7. 7- حفظ محرمانه بودن و افزایش امنیت اطلاعات کاربران
  8. 8- بدون نیاز به نصب و آپدیت
  9. 9- کاهش هزینه های کسب و کار
  10. 10- امکان مدیریت مالی از راه دور
  11. 11- قیمت مناسب و به صرفه
  12. 12- امکان اتصال به ووکامرس
  13. 13- امکان اتصال به نرم افزارهای دیگر از طریق API
  14. 14- قابلیت اتصال به سخت افزار

چگونه از این سرویس آنلاین استفاده کنیم؟

ابرا در واقع یک سرویس پیشرفته اما ساده و هوشمند است. رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و حتی برای افرادی که دانش حسابداری ندارند کار با آن آسان است. ضمنا واحد پشتیبانی همیشه در دسترس کاربران بوده و به تمامی سوالات پاسخ می دهد. پس از خرید اشتراک محصول، از پشتیبانی رایگان برخوردار خواهید شد و کارشناسان پشتیبانی به تمامی سوالات شما پاسخ خواهند داد. علاوه بر این، شما عضو باشگاه مشتریان خواهید شد و از خدمات مفیدتری بهره مند خواهید شد. در واقع این سرویس آنلاین با توجه به نیاز و نظرات کاربران به روز شده و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. آموزش این سرویس آنلاین به صورت رایگان توسط کارشناسان پشتیبانی ارائه می شود. علاوه بر این، تمام قسمت ها دارای فیلم های آموزشی هستند که می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید.

این فرصت دیگر نخواهد آمد!

ثبت نام در این سامانه رایگان اما محدود است. فرصت را از دست ندهید، به لینک زیر مراجعه کنید و با ثبت اطلاعات خود به رایگان به این بستر دسترسی داشته باشید. مهم ترین ویژگی ثبت نام در این پلتفرم این است که اگر جزو اولین کسانی هستید که ثبت نام کرده اید، می توانید به امتیازات منحصر به فرد و متفاوتی دسترسی داشته باشید که فقط برای شماست.

برای ثبت نام کلیک کنید

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا