اخبار فناوری

سری گلکسی اس ۲۳ حداقل یک آپدیت دیگر را پیش از OneUI 6 دریافت خواهد کرد

وقتی صحبت از پشتیبانی نرم افزاری می‌شود، سامسونگ هرگز بی کار نمی‌نشیند. این شرکت، هم اکنون در حال آزمایش OneUI 5.1.1 بر روی برخی از تلفن های هوشمند خود بوده و همزمان در حال توسعه OneUI 6.0 نیز هست. داده های جدید جمع آوری شده از سرور های سامسونگ نشان می‌دهد که این کمپانی در حال آماده سازی به روز رسانی جدیدی برای سری گلکسی اس ۲۳ است‌‌.

آپدیت جدید سری گلکسی اس ۲۳ در حال آزمایش است

گلکسی اس ۲۳، اس ۲۳ پلاس و اس ۲۳ اولترا به زودی موفق به دریافت آپدیت جدید OneUI 5.1 خواهند شد. اما نمی‌دانیم که این به روز رسانی پیش از Galaxy Unpacked منتشر خواهد شد یا پیش از آن. قطعاً گذشت زمان، این موضوع را نشان خواهد داد. فریمور جدیدی که در حال آزمایش بوده، دارای بیلد نامبر AWG5 است. در اوایل ماه جاری میلادی بود که یک به روز رسانی جدید برای سری گلکسی اس ۲۳ منتشر شد. این آپدیت دارای فریموری بوده که با کاراکتر های AWF تمام می‌شد. این به روز رسانی وصله امنیتی جولای ۲۰۱۳ را به همراه داشته و حجم ۴۲۵ مگابایتی دارد.

Galaxy S23 Ultra

قطعاً به محض انتشار اطلاعات بیشتر در مورد این به روز رسانی آینده سری Galaxy S23، شما را در جریان خواهیم گذاشت. سامسونگ در گذشته آپدیت بزرگی را برای بهبود عملکرد دوربین این سری از تلفن های هوشمند خود، عرضه کرده است. بنابراین ممکن است که به این زودی، آپدیت بزرگ دیگری برای کاربران سری گلکسی اس ۲۳ عرضه نشود.

همان طور که SamMobile اشاره می‌کند، هر زمان که آپدیت جدید سری Galaxy S23 ارائه شد، کاربران می‌توانند با استفاده از رایانه‌های شخصی ویندوزی، اقدام به آپدیت گوشی هوشمند خود کنند. البته پیش از این کار است که فایل این آپدیت جدید منتشر شده، توسط کاربر دانلود شود.

آپدیت One UI 6.0 برای این گوشی های محبوب سامسونگ عرضه نمی‌شود

نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ آنقدر به کاربران آخرین گوشی های پرچمدار خود اهمیت می‌دهد که دوباره آپدیت بزرگی را برای آن ها تا پیش از Galaxy Unpacked، عرضه کند؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/15/%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-%DB%B2%DB%B3-%D8%AD%D8%AF%D8%A7%D9%82%D9%84-%DB%8C%DA%A9-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%A7-%D9%BE/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا