اخبار فناوری

کاهش زمان بارگذاری بازی در اندروید 13 از جمله ویژگی های مفید آن خواهد بود

تاکنون تنها شایعات تایید نشده ای درباره اندروید 13 منتشر شده است که به بهبود قابلیت های نرم افزاری این سیستم عامل اشاره دارد. اما حتی اگر شایعات را غیرجذاب بدانیم، این شایعه جدید حداقل برای گیمرها خوشایند است. زیرا قابلیت کاهش زمان بارگذاری بازی ها در اندروید 13 در دسترس خواهد بود. با مایفون مگ با من بودن.

کاهش زمان بارگذاری بازی ها در اندروید 13 کمتر از همیشه خواهد بود…!

کاربران اندروید از پیشرفت‌های بسیاری که در این سیستم عامل در طول سال‌ها ایجاد شده است، قدردانی کرده‌اند. به نوعی می توان اندروید را «سیستم عامل مبتنی بر بازی» نامید. این به ویژه مورد است اندروید 12 بسیار سازگار است. زیرا دارای ویژگی‌های مهمی برای بهبود تجربه کاربران و بازیکنان بود، مانند گزینه‌هایی برای توسعه‌دهندگان بازی برای اجرای حالت‌های مختلف مانند نرخ تازه‌سازی بالاتر، بهره‌وری انرژی یا کیفیت بالاتر. البته بازی هایی مانند Asphalt 9 و Genshin Impact تنها بازی هایی هستند که از این گزینه استفاده کرده اند.

علاوه بر این، اندروید 12 به سازندگان گوشی اجازه می دهد تا از ویژگی داشبورد بازی نیز برخوردار باشند. این ویژگی یک منوی زمینه است که ممکن است هنگام اجرای بازی در برخی از تلفن‌ها دیده باشید. این ویژگی راهی سریع برای روشن و خاموش کردن تنظیمات ساده ای است که ممکن است بخواهید در حین پخش به آنها دسترسی داشته باشید، مانند گرفتن اسکرین شات یا ضبط ویدیو و فعال کردن ویژگی Do Not.

کاهش زمان بارگذاری بازی در اندروید 13

به گزارش خبرگزاری PhoneArenaاکنون گزارش جدیدی نشان می‌دهد که گوگل در حال برنامه‌ریزی برای اضافه کردن بهبودهای بیشتری به بازی است اندروید 13 شرق. یکی از مهمترین آنها روش setGameState است که در صورت پیاده سازی به بازی ها اجازه می دهد تا گوشی را از وضعیت فعلی خود مطلع کنند. با دانستن وضعیت فعلی بازی، گوشی می تواند تصمیم بگیرد که آیا بازی می تواند متوقف شود یا خیر.

اما جالب‌تر این است که به لطف روش setGameState، بازی می‌تواند اطلاعاتی در مورد فرآیند بارگذاری نیز به اشتراک بگذارد. سپس دستگاه می تواند بر روی اطلاعاتی که دریافت می کند عمل کند و با استفاده از حالت جدید GAME_LOADING عملکرد CPU خود را افزایش دهد.

اندروید 13 یکی از ویژگی های اندروید 12 را متعادل تر می کند

البته این چیز جدیدی نیست. بسیاری از توسعه دهندگان در حال حاضر راه را برای تخصیص قدرت بیشتر به تراشه دستگاه برای افزایش عملکرد بازی و زمان بارگذاری هموار می کنند. با این حال، داشتن چنین ویژگی در دستگاه شما، پیش فرض خود اندروید، می تواند آن را آسان تر و حتی کارآمدتر کند، زیرا یک ویژگی نرم افزاری مفید و مفید از گوگل است.

این گزارش همچنین بیان می‌کند که گوگل قصد دارد این پیشرفت‌ها را در تمامی گوشی‌های دارای اندروید 13 در دسترس قرار دهد. با این حال، این موضوع را نمی‌توان برای سایر دستگاه‌هایی که فقط به اندروید 12 و نسخه‌های قبلی به‌روزرسانی می‌کنند تأیید کرد. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا چنین ویژگی را مفید و راحت می دانید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا