اخبار فناوری

پشتیبانی Dark Fashion در Club House به نسخه های اندروید و iOS اضافه شده است

نرم افزار محبوب کلاب هاوس یکی از این اپلیکیشن هاست که در بحبوحه شیوع کرونا توانسته رشد خوبی داشته باشد و در بین کاربران بسیار محبوب شده است. به تازگی پشتیبانی از Dark Fashion in Club House به نسخه های اندروید و iOS اضافه شده است. با مایفون مگ با من بودن.

حمایت از مد تاریک در خانه باشگاه؛ ویژگی مورد انتظار…!

Clubhouse اخیراً یک ویژگی مورد انتظار را در اندروید و iOS منتشر کرده است. بله، درست حدس زدید، این برنامه چت صوتی زنده در حال دریافت پشتیبانی از حالت تاریک است. وب سایت خبری 9to5Mac گزارش می دهد که انتظار برای پشتیبانی از darkhouse برای کاربران Clubhouse روی موبایل تقریباً به پایان رسیده است، اما ممکن است مدتی طول بکشد تا این گزینه در دسترس همه باشد.

اما خبر خوب این است که Club House اکنون از حالت تاریک برای iOS و اندروید پشتیبانی می کند. این شبکه اجتماعی در پست وبلاگ رسمی خود در مورد این ویژگی می‌گوید، این ویژگی نیست که شما به آن نیاز دارید، بلکه ویژگی‌ای است که شایسته داشتن آن هستید. این شبکه اجتماعی همچنین ادعا می کند که این ویژگی مدت هاست که مورد انتظار کاربرانش بوده است. علاوه بر این، Clubhouse همچنین اشاره کرد که آنها کاملاً از نحوه ظاهر برنامه و رابط آن در صورت در دسترس بودن حالت تاریک آگاه هستند.

حمایت از مد تاریک در خانه باشگاه

پشتیبانی Clubhouse از حالت تاریک تقریباً مانند هر برنامه دیگری است که از این ویژگی پشتیبانی می کند. این ویژگی اکنون برای همه کاربران در دسترس است، اگرچه ممکن است مدتی طول بکشد تا همه آنها آن را دریافت کنند. جالب اینجاست که اپلیکیشن Club House به جای رابط کاربری کاملا مشکی، حالت تیره‌تر با پس‌زمینه مخملی تیره و متن روشن (اما نه دقیقاً سفید) را انتخاب کرده است. با توجه به پست وبلاگ، این ترکیب رنگ باید استفاده از برنامه را در شب راحت تر کند.

همانطور که ممکن است حدس بزنید، کاربران بسته به تنظیمات دستگاه، گزینه ای برای فعال کردن حالت تاریک خواهند داشت. همچنین می توانید به راحتی از این برنامه در حالت همیشه تاریک استفاده کنید. برای لذت بردن از حالت تاریک، باید آخرین نسخه برنامه را روی گوشی خود نصب کنید. به خاطر داشته باشید که Clubhouse گفته است ممکن است چند روز طول بکشد تا همه کاربران iOS و Android دریافت به‌روزرسانی را دریافت کنند، اما خبر مهم این است که به زودی و در نهایت به گوشی شما می‌رسد.

سایر ویژگی های جدید Club House که بدون شک برای شما مفید خواهد بود…!

اخیراً گزارشی منتشر شده است که تیم سازنده کلاب هاوس در حال کار بر روی یکی دیگر از ویژگی های جالب کاربران خود یعنی بازی های داخلی و درون بازی هستند، نکته مهم این است که این ویژگی هنوز در مرحله آزمایشی است و به همین دلیل گسترده نیست. موجود است و در حال حاضر جدول زمانی برای انتشار آن نداریم. مطابق با PhoneArenaبازی ای که با این ویژگی عرضه خواهد شد احتمالا Wild Cards نام دارد که شامل یک سری سوالات برای شروع مکالمه بین شما و دوستانتان می شود. پس از انتشار، خواهیم دید که بازی چگونه انجام می شود، اما در حال حاضر، به نظر می رسد چیزی هیجان انگیز است که با دوستان خود امتحان کنید.

از طرفی اگر چت صوتی شما را اذیت می کند، این اپلیکیشن اصلا شما را فراموش نکرده است. یکی دیگر از ویژگی های جالب و هیجان انگیزی که در حال آزمایش نیست و اکنون به طور رسمی در دسترس است، ویژگی اتاق چت داخل اتاق است، برای کسانی که تمایلی به صحبت پشت میکروفون ندارند، این ویژگی جدید مانند هر اتاق دیگری است. جلسه صوتی، به شما امکان می دهد پاسخ های خود را در قالب متن ارسال کنید یا جوک ها یا واکنش ها را به اشتراک بگذارید. همچنین می تواند برای کسانی که نمی خواهند صحبت فرد را قطع کنند مفید باشد.

ویژگی Webhouse Club و Room Insights برای تجزیه و تحلیل آمار بهتر معرفی شده است

علاوه بر این، اپراتورهای اتاق صوتی می توانند پیام های چت را حذف کنند. اساسا، توسعه دهندگان می توانند حالت هایی را برای نظارت بر چت ها و حذف پیام ها در صورت نامناسب بودن مشخص کنند. البته، اگر اتاق صدها یا هزاران نفر داشته باشد، کار بررسی نظرات از اتاق گفتگو واقعا دشوار خواهد بود. به‌عنوان یک سازنده، می‌توانید پیام‌های چت را در هر زمان، حتی پس از یک جلسه زنده حذف کنید.

در نهایت، Clubhouse اخیرا یک نوار موج دار معرفی کرده است که نشان می دهد کدام یک از دوستان شما در حال حاضر آنلاین هستند، بنابراین می توانید به راحتی یک اتاق صوتی جدید با آنها راه اندازی کنید. این موجبر اتاق های عمومی را باز می کند نه اتاق های خصوصی.

تقریباً به این معنی است که دوستان و همه افراد در چت صوتی می توانند در یک مکالمه شرکت کنند. البته همیشه امکان خصوصی نگه داشتن این ویژگی وجود دارد. در واقع، گزینه ای وجود دارد که اگر تصمیم دارید به سرعت اتاق را در حالت خصوصی قفل کنید، ممکن است خیلی دیر شده باشد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا