اخبار فناوری

چرا مدیران اپل با هدست ویژن پرو این شرکت دیده نشدند؟ جلوگیری از میم شدن احتمالی!

اپل Vision Pro یک شاهکار مهندسی است و همه کسانی که این هدست را امتحان کرده‌اند، از تجربه آن لذت برده‌اند. درعین‌حال اما، نمی‌توان انکار کرد که پوشیدن یک هدست بزرگ در طول روز درحالی‌که زندگی را همان‌طور که در اطراف شما جریان دارد تجربه می‌کنید، کمی غیرعادی است. اگر به‌دقت متوجه شده باشید، هیچ تصویر یا ویدیویی از مدیران اپل درحال پوشیدن هدست ویژن پرو این شرکت وجود ندارد و همچنین هیچ عکسی از کسی که آن را پوشیده است، خارج از مواد تبلیغاتی اپل به‌چشم نمی‌خورد که این موضوع، یک دلیل جالب و عجیب دارد.

عدم استفاده مدیران اپل از هدست ویژن پرو

مارک گورمن از بلومبرگ به‌تازگی به همین نکته اشاره کرده و بیان می‌کند که چگونه تیم کوک و سایر مدیران اپل درحالی‌که هدست اپل ویژن پرو را پوشیده‌اند، در هیچ عکس و فیلمی دیده نمی‌شوند. نزدیک‌ترین حالتی که تیم کوک با دستپخت جدید شرکت خود دیده می‌شود، وضعیتی است که وی کنار هدست ایستاده است که برای دستگاهی که آینده محاسباتی را بازتعریف خواهد کرد، عجیب است.

درمقابل، با رونمایی از آیفون‌های جدید و اپل واچ‌ها، همیشه شاهد مدیران رده‌بالای اپل هستیم که این دستگا‌ را در دست گرفته یا پوشیده‌اند، به‌عنوان نشانه‌ای از اطمینان در موفقیت محصول. حتی در تصویر اصلی مطلب، تیم کوک به‌جای پوشیدن هدست، درکنار آن ژست گرفته است، درحالی‌که اپل واچ اولترا را با افتخار پوشیده شده است.

عدم استفاده مدیران اپل از هدست ویژن پرو

عدم استفاده مدیران اپل از هدست ویژن پرو

گورمن خاطرنشان می‌کند که این یک حرکت حساب شده بوده است، زیرا اپل به جزئیات در اطلاعیه‌های خود توجه زیادی دارد. بهترین پاسخ برای این تصمیم برای استفاده نکردن از هدست ویژن پرو، ماهیت بزرگ هدست و ظاهر عجیب آن درهنگام پوشیدن بر روی سر است. مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، همچنین به این نکته اشاره کرده است که چگونه تمام بازاریابی اپل در مورد Vision Pro شامل ساکن بودن و تنها بودن افراد می‌شود.

اگر هدست Vision Pro اپل موفق نشود، می‌تواند به‌شدت به اعتبار مدیران آن آسیب برساند و سال‌های آینده از آن‌ها میم‌سازی کند. بنابراین، اپل علاقه دارد تا جایی که می‌تواند از این موضوع اجتناب کند.

بسیار عجیب است که اپل حتی اعتمادبه‌نفس کافی برای عرضه هدست Vision Pro به مصرف‌کنندگان با قیمت بالا و حتی شروع کار بر روی دو هدست دیگر را دارد، اما شهامت این شرکت به‌اندازه‌ای نیست که مدیران خود را در این لحظه با جدیدترین گجت خود به تصویر بکشد.

نظر شما درباره عدم استفاده مدیران اپل از هدست Vision Pro چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/14/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%A8%D8%A7-%D9%87%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا