اخبار فناوری

تاریخ معرفی گوشی های سری آنر 70 مشخص شده است: 9 ژوئن 1401

آنر قرار است نسل بعدی گوشی هوشمند نزدیک به پرچمدار خود یعنی سری آنر 70 را در بازار چین رونمایی کند. این شرکت امروز رسما تایید کرد که این سری در تاریخ 30 می (9 ژوئن 1401) با انتشار تصویری از پنل پشتی Honor 70 با ظاهری مشابه P50 Pocket معرفی خواهد شد.

نمای کلی گوشی های سری آنر 70

امروز صبح، آنر در حساب رسمی ویبو او اعلام کرد که سری جدید آنر 70 در تاریخ 30 می معرفی خواهد شد. همچنین مسئولان این شرکت تیزر سری جدیدی را نیز منتشر کرده اند که در آن پنل پشتی این گوشی شبیه گوشی تاشو هواوی P50 است.

همانطور که از تصاویر به اشتراک گذاشته شده می بینید، 70 دارای زبان های طراحی مشابه با نسخه های قبلی خود است، اما هنوز هم می توان برخی از تفاوت ها را شناسایی کرد. دوربین این گوشی همچنان دارای همان ماژول دایره ای است که دایره اول دارای دو لنز دوربین است، در حالی که دایره دوم یک لنز و یک فلاش LED را در خود جای می دهد. اما اکنون این ماژول از طراحی کاملا دایره ای خود فاصله گرفته و لبه های آن صاف شده است.

همچنین در کنار ماژول ذکر شده است که لنز دوربین اصلی شامل یک سنسور جدید 54 مگاپیکسلی با اندازه 1.49/1 اینچ و دیافراگم f/1.9 است. علاوه بر این، کل قسمت پشتی دارای یک بافت الماس مانند است که به دستگاه جلوه ای کریستالی مانند از همه طرف می دهد.

نمای کلی گوشی های سری آنر 70

نمای کلی گوشی های سری آنر 70

طبق اطلاعات قبلی، سری آنر 70 باید از سه مدل تشکیل شود: نسخه استاندارد، پرو و ​​پرو پلاس. نسخه استاندارد دارای تراشه کاملا جدید اسنپدراگون 7 نسل 1 است که کوالکام هنوز معرفی نکرده است. با این حال، رونمایی از این چیپست برای تاریخ 30 اردیبهشت ماه برنامه ریزی شده است.

سپس مدل های Pro و Pro+ را داریم که از آخرین چیپست Mediatek استفاده می کنند. انتظار می رود Honor 70 Pro دارای چیپست Dimensity 8100 باشد، در حالی که چیپست پرچمدار Dimensity 9000 در مدل Pro Plus استفاده خواهد شد.

برخی منابع همچنین گزارش می دهند که سری آنر 70 با سنسور تصویر جدید سونی IMX8 Super-Bottom CMOS عرضه می شود. این یک سنسور کاملا سفارشی است که به طور ویژه توسط سونی و با همکاری Honor طراحی شده است.

انتظار می رود در روزهای آینده تیزرها و مشخصات بیشتری از گوشی های پرچمدار آنر منتشر شود.

نظر شما در مورد معرفی سری آنر 70 و طراحی و مشخصات این گوشی ها چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا